Hedvig Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er alltid behjelpelige og utrolig hyggelige. God dekning, enkel rapportering og helt utrolig kjappe til å respondere. Brukt de et par-tre ganger pga idiot-uhell, og de har alltid ordnet opp! Appen er veldig brukervennlig, og man har til enhver tid full oversikt over forsikringene. Tipp-topp, begge tomler opp!
Lokker kunder med gode vilkår Som senere reduseres kraftig Dette for å holde en gunstig lokkepris
Bra er du vrnter ikke på tlf eevihet som andre forsikring . Men dårlig er du fpr ikke mye erststning som sndre forsikrings gir
Jeg ble ranet og forsikringen dekker det ikke. Jeg har også stilt mange spørsmål jeg ikke fikk svar på.
Når uhellet først var ute,var saken løst på ti minutter på chat.Hedvig kan absolutt anbefales
Rask hjelp, og vennlig personale. Klarte å få en vannskade på en MacBook air, og fikk god hjelp for å løse problemet.
Hei Ane! Tusen takk, det gleder oss:)
Driver og krangler med de nå, tyveri av eiendeler i bolig. Og de nevner ting som ikke står i mine vilkår. Utrolig useriøst. Så stay away!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er fryktelig leit at du ikke føler du har fått den behandlingen du fortjener. Vi tar dette videre internt.
Alltid snabba, trevliga och service minded. Älskar hur enkelt de är att prata in sitt ärende och de tillfällen de efterfrågas extra information sker det direkt i appen. Inga veckors väntetid utan pengarna på kontot samma dag. Älskar!
Hei Emma! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om din erfaring med oss. Ha en magisk dag:)
Uforholdsmessig høy egenandel. Med mindre det er et stort tap/skade er det lite å hente om uhellet skulle være ute. Når det er sagt får du hjelp veldig hurtig og utbetaling kommer fort.
Har aldri vært borte i et forsikringsselskap som tar oss kunder så fort på alvor og løser et problem uten spørsmålstegn . Har reklamert for dette selskapet til alle de jeg reiser sammen med. Ville aldri vært i tvil om å velge dette selskapet.
Hei Rino, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer med oss. Dette varmer langt inn i hjerterota💜
Det er alltid god hjelp,og fort svar pä mail hos dere.
Takk Kirsten!
Var uheldig og ble frastjålet mine lesebriller på en jobb. HEDVIG tok saken, og ordnet opp på 2 dager ! Gleder meg til å kunne lese bruksanvisninger igjen :-)
Generelt veldig bra! Gode, hyggelige kundebehandlere, oppgjør ordnet og utbetalt ila 1 time fra melding. Hadde likt muligheten til å melde skade via nettsiden heller enn app, spesielt når telefone er det skadesaken gjelder..
Har en smule komplisert sak- og den er er ikke ferdig enda. Er ganske fornøyd med- og deloppgjør kommer fort. Men litt mange ulike å forholde seg til på kundeservice - det trekker litt ned. Ellers fornøyd sålangt.
Hadde en sak hos Hedvig der datamaskin ble stjålet. Etter mye frem å tilbake trakk de 50 % av forsikringssummen på bakgrunn av at "hattehylle" ikke regnes som trygt hos de på fly. Deres egne vilkår sier et brudd er 20 % fratrekk, 2 brudd xx% fratrekk, men de jobber med "Ta en finger i luften" prinsippet. Når oppgjøret kom, trakk de meg standard egenandel. Jeg hadde derimot fått forsikring ung, med helt andre egenandeler - Som både mitt navn, personnummer å dato for gyldighet var påskrevet. Jeg forsøkte å vise de i chat disse vilkår, men de annerkjente ikke sitt eget dokument. Klaget videre til deres interne klageorgan - Fikk null gehør der også - De later som om dette dokumentet ikke finnes, å nekter å forholde seg til sin juridiske avtale med meg. STYR UNNA. Henrik H. W.
Min opplevelse som kunde må bli oppsummert som ivaretatt, forstått og lytter til. Jeg opplever strukturen i selskapet som banebrytende i henhold til det tradisjonelle og jeg kan på det sterkeste anbefale Hedvig til alle som ønsker å sikre seg trygghet og sikkerhet når man ferdes ute, enten man er på utlandsreise eller lokalt.
Hei Zineb, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Dette varmer hjertene våre💜