Hedvig Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Makan til useriøst selskap skal du lete lenge etter. Når man leser igjennom vilkårene kommer man fort fram til at det er svært få ting de faktisk dekker: Innbodekning dekker ikke: • Svi- og gnistskader som ikke skyldes brann. • Skade som skyldes søl eller kondens. Skade som skyldes sopp, råte, bakterier, mugg, kjæledyr eller insekter f.eks skjeggekre. • Heller ikke sanering. • Tyveri fra fellesgarasje, fellesrom, felles uteareal og rom på bygge- og anleggsplass. • Tyveri av dekk og felger. • Skade som skyldes at innfatning for isolerglass er utett/punktering av isolerglass. • Skade som alene rammer mekanisk eller elektrisk innretning, maskin eller apparat, • Gjenstander som er ført inn til landet i strid med gjeldende toll-/avgiftsregler. • Naturskader • Skade på byggverk eller ting i dette når byggverket er oppført etter at det for vedkommende område er nedlagt bygge- og deleforbud i henhold til naturskadelovens § 22, og skaden er av slik art som erklæringen gjelder. • Skade på småbåter og ting i disse. • Ting som er mistet eller tapt når skadeårsaken er ukjent. • Skade som skyldes riper, flekker, mindre hakk, avskallinger og merker skade som følge av heksesot. • Skade som følge av hacking og virusangrep på PC. • På planter eller dyr. • Når transport er utført av transport-/flyttebyrå(firma), idrettslag, foreninger e.l. • Som skyldes væske som renner ut. Andre ting som bør nevnes er at de ikke dekker forsinket bagasje på hjemreise, og en hel haug med andre ting på reiseforsikring.
For meg er det uforståelig at folk har hatt dårlige opplevelser.. Appen har fungert utmerket og kundeservice har kun vært hyggelige og hjelpsomme når jeg har vært i kontakt med de.
De fortsetter å trekke penger lenge etter at forsikringen er sagt opp. Helt utrolig!
Hei, Marte! Ettersom vi ikke har noen bindingstid betaler våre medlemmer alltid på etterskudd, månedsvis. Det vil si at du alltid betaler den siste måneden etter at du har sagt opp 😊 Om du tror at det har skjedd en feil med din betaling, vil vi gjerne at du kontakter oss på [email protected] slik at vi kan se på saken! Med vennlig hilsen Team Hedvig
Beskyldte meg for å miste i stede for å bli frastjålet ble helt rysta aldri opplevd så useriøs forsikring, står du får det du har rett på å dem ikke holder igjen penger du har rett på når det skjer deg noe det er bare shit i fra dem. Flinke til å lyve til at du skal tro det selv ikke beskyldte kundene sine når man kommer med så mange beviser som beviser det vi sier. Stole på kundene sine jada bulshit igjen det der på tide å stå for det som står på siden deres
Hei, Sophie! Takk for tilbakemeldingen din, det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Om saken din har blitt avslått har du alltid mulighet til å sende den inn for en ny vurdering. Du kan ta kontakt med oss på [email protected], så hjelper vi deg videre 😊 Med vennlig hilsen Team Hedvig
Liker idéen at alt kan gjøre gjennom en app, men det forutsetter mer effektivitet enn Hedvig klarer å levere. Alt må gå gjennom chat, der det tar lang tid å få svar på henvendelser. Videre får man for korte og lite veiledende svar når man først får svar. Det er i tillegg vanskelig å finne ut hvordan man avslutter avtalen. Dette gjorde det rett og slett litt slitsom. Hvertfall når man som ung ofte er mye på flyttefot og endringer stadig vekk på gjennomføres ifm forsikring.
Hei Charlotte, takk for din feedback! Vi er et digitalt forsikringsselskap, og vi hjelper deg med alt du trenger fra chatten i appen. Det er der du melder flytting, skadesaker, stiller spørsmål rundt vilkår eller betaling, og retter alle typer av henvendelser. I appen svarer vi alltid innen 10 minuter, mellom 09-22 hver dag! 😊 Har du noen forslag på hvordan vi kan forbedre oss, send oss gjerne en e-post på [email protected]. Vi ønsker alltid å forbedre oss og produktet vårt! Vennlig hilsen, Team Hedvig
De er veldig dårlig med å håndtere reiseforsikring Aldri mer! De hjelper ikke deg med tyveri bare bortkastet penger og betalte hver måned
Hei, Mathias! Så kjedelig å høre at du er misfornøyd med håndteringen av saken din. Vi ønsker alltid å bli bedre, og derfor setter vi stor pris på om du vil dele mer om hva som gjorde at du syns forsikringen var bortkasta penger til oss på [email protected] 🌸 Med vennlig hilsen oss i Team Hedvig
Hedvig har gode og kjappe tilbakemeldinger når det gjelder skader og lignende døgnet rundt. Deres kundekonsulenter er høflige og behjelpelige ved også spørsmål utenfor en spesifikk sak. Foreløpig veldig fornøyd med tjenesten og håndteringen av min tyveri sak!