Hedvig Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt umulig å få snakket med et levende menneske. Kun legge igjen en beskjed og da svarer de deg skriftlig. I noen saker så kan det være greit å snakke med en fysisk person.
Hei Irene! Så leit at du føler det slik. Vi har akkurat byttet telefonsystem og kanskje i forbindelse med det så har vi hatt litt problemer. Vi har ellers ikke noen telefonkø så prøv gjerne igjen så vi kan hjelpe deg💜
Jeg har nå måtte benytte med av innboforsikring ved to forskjellige anledninger de siste månedene - og begge gangene har Hedvig vist meg tillit samt utmerket, kjapp og personlig service! Det er også veldig sømløst å melde inn sak via appen, samt bruke den til dialog rundt saken. Jeg er veldig fornøyd og kan virkelig anbefale Hedvig!
Tusen takk for tilbakemeldingen, det gleder oss veldig masse at du er så fornøyd!
Hedvig er et effektivt forsikringsselskap som ordner opp med et smil !
Tusen takk Eva❤️
Rask og god hjelp når uhellet var ute, super fornøyd med Hedvig. Anbefales!
Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive her💜
Kjempebra og rask kundebehandling. Noe gjemt chat i app. Men e-post fungerte også veldig bra.
Jeg spurte de hvilken forsikring jeg måtte ha på høreapparat og de ga meg svar om at innboforsikringen dekker det. Da jeg mistet høreapparatet sa de at forsikringen jeg har ikke dekker tap. Etter dette føler jeg meg lurt av Hedvig…
Jeg er veldig fornøyd 😊på to dager så var saken min ferdig har også anbefalt Hedvig til andre tidligere😊