Hedvig Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De fortsetter å trekke penger lenge etter at forsikringen er sagt opp. Helt utrolig!
Hei, Marte! Ettersom vi ikke har noen bindingstid betaler våre medlemmer alltid på etterskudd, månedsvis. Det vil si at du alltid betaler den siste måneden etter at du har sagt opp 😊 Om du tror at det har skjedd en feil med din betaling, vil vi gjerne at du kontakter oss på [email protected] slik at vi kan se på saken! Med vennlig hilsen Team Hedvig
Beskyldte meg for å miste i stede for å bli frastjålet ble helt rysta aldri opplevd så useriøs forsikring, står du får det du har rett på å dem ikke holder igjen penger du har rett på når det skjer deg noe det er bare shit i fra dem. Flinke til å lyve til at du skal tro det selv ikke beskyldte kundene sine når man kommer med så mange beviser som beviser det vi sier. Stole på kundene sine jada bulshit igjen det der på tide å stå for det som står på siden deres
Hei, Sophie! Takk for tilbakemeldingen din, det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Om saken din har blitt avslått har du alltid mulighet til å sende den inn for en ny vurdering. Du kan ta kontakt med oss på [email protected], så hjelper vi deg videre 😊 Med vennlig hilsen Team Hedvig
Liker idéen at alt kan gjøre gjennom en app, men det forutsetter mer effektivitet enn Hedvig klarer å levere. Alt må gå gjennom chat, der det tar lang tid å få svar på henvendelser. Videre får man for korte og lite veiledende svar når man først får svar. Det er i tillegg vanskelig å finne ut hvordan man avslutter avtalen. Dette gjorde det rett og slett litt slitsom. Hvertfall når man som ung ofte er mye på flyttefot og endringer stadig vekk på gjennomføres ifm forsikring.
Hei Charlotte, takk for din feedback! Vi er et digitalt forsikringsselskap, og vi hjelper deg med alt du trenger fra chatten i appen. Det er der du melder flytting, skadesaker, stiller spørsmål rundt vilkår eller betaling, og retter alle typer av henvendelser. I appen svarer vi alltid innen 10 minuter, mellom 09-22 hver dag! 😊 Har du noen forslag på hvordan vi kan forbedre oss, send oss gjerne en e-post på [email protected]. Vi ønsker alltid å forbedre oss og produktet vårt! Vennlig hilsen, Team Hedvig
De er veldig dårlig med å håndtere reiseforsikring Aldri mer! De hjelper ikke deg med tyveri bare bortkastet penger og betalte hver måned
Hei, Mathias! Så kjedelig å høre at du er misfornøyd med håndteringen av saken din. Vi ønsker alltid å bli bedre, og derfor setter vi stor pris på om du vil dele mer om hva som gjorde at du syns forsikringen var bortkasta penger til oss på [email protected] 🌸 Med vennlig hilsen oss i Team Hedvig
Hedvig har gode og kjappe tilbakemeldinger når det gjelder skader og lignende døgnet rundt. Deres kundekonsulenter er høflige og behjelpelige ved også spørsmål utenfor en spesifikk sak. Foreløpig veldig fornøyd med tjenesten og håndteringen av min tyveri sak!
Fikk stjålet sykkelen min av en gjeng drittunger. Heldigvis gikk forsikringsoppgjøret kjapt og enkelt så mye av misnøyen ble dempet selv om jeg selvfølgelig ikke får samme sum som bruksverdien på sykkelen ville vært (tross alt en åtte år gammel sykkel selv om den har hengt til lagring i mange år). Meget godt fornøyd.
Helt fantastisk service. Ikke vært borti makan. Omtenksomme, tenker på kunden. Og er åpenbart ikke ute etter å bare tjene penger. Løp og kjøp