Hedvig Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har en smule komplisert sak- og den er er ikke ferdig enda. Er ganske fornøyd med- og deloppgjør kommer fort. Men litt mange ulike å forholde seg til på kundeservice - det trekker litt ned. Ellers fornøyd sålangt.
Hadde en sak hos Hedvig der datamaskin ble stjålet. Etter mye frem å tilbake trakk de 50 % av forsikringssummen på bakgrunn av at "hattehylle" ikke regnes som trygt hos de på fly. Deres egne vilkår sier et brudd er 20 % fratrekk, 2 brudd xx% fratrekk, men de jobber med "Ta en finger i luften" prinsippet. Når oppgjøret kom, trakk de meg standard egenandel. Jeg hadde derimot fått forsikring ung, med helt andre egenandeler - Som både mitt navn, personnummer å dato for gyldighet var påskrevet. Jeg forsøkte å vise de i chat disse vilkår, men de annerkjente ikke sitt eget dokument. Klaget videre til deres interne klageorgan - Fikk null gehør der også - De later som om dette dokumentet ikke finnes, å nekter å forholde seg til sin juridiske avtale med meg. STYR UNNA. Henrik H. W.
Min opplevelse som kunde må bli oppsummert som ivaretatt, forstått og lytter til. Jeg opplever strukturen i selskapet som banebrytende i henhold til det tradisjonelle og jeg kan på det sterkeste anbefale Hedvig til alle som ønsker å sikre seg trygghet og sikkerhet når man ferdes ute, enten man er på utlandsreise eller lokalt.
Hei Zineb, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Dette varmer hjertene våre💜
Rask behandling av saken og vennlig bemøtande. Er fornøyd med hele førløpet.
Tusen takk Einar!
Kan anbefale Hedvig forsikring. Fikk rask og god hjelp. Hyggelig kundebehandler
Takk skal du ha Cary!
Jeg syntes at å ha en enkel tilgang til kommunikasjon er så viktig. Derfor syntes jeg at Hedvig gjør det så deilig for meg å ta kontakt om hva enn. Veldig hyggelige og alltid et godt respons tilbake. Elsker appen og hvor enkelt alt er.
Hei Elena💜 Takk for at du tok deg tiden til å skrive om dine erfaringer med oss. Det er dette som er anledningen til at vi finnes.
Helt umulig å få snakket med et levende menneske. Kun legge igjen en beskjed og da svarer de deg skriftlig. I noen saker så kan det være greit å snakke med en fysisk person.
Hei Irene! Så leit at du føler det slik. Vi har akkurat byttet telefonsystem og kanskje i forbindelse med det så har vi hatt litt problemer. Vi har ellers ikke noen telefonkø så prøv gjerne igjen så vi kan hjelpe deg💜