Hedvig Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De hjelper deg og gjør jobben sin fra hjertet. De prøver å finne best løsning for deg, og hjelpe deg veldig mye. En flott selskap tenke aldri å flytte til annet. Anbefalle for alle
Tusen takk for kjempe fin tilbakemelding.
Flinke folk. Hjelper alltid når det trenges. Fornøyd.
Tusen takk Kristina!
Etter en samtale så ble det opp raskt. Samme dag. Alt gjort via appen uten problemer.
Takk for at du tok deg tid:)
Snabba, kunskapsrika, løsningsorienterade. Besta kundeservicen jag någonsin fått.
Tusen takk Nils, ingen blir gladere enn oss!
I always get a reply promptly, people are extra nice and helpful Hedvig trust people and do not ask for thousands of bills and specific papers I really appreciate, I feel real support The service is great
Thank you Caroline, its a pleasure being here for you!
Min erfaring med Hedvig har ikke vært noe annet enn fantastisk, kanskje den beste kundeservice jeg har vært borti! De svarer stort sett innen 10 min og er generellt bare ekstremt løsnings orientert og hjelpsom! 10/10
For en fantastisk tilbakemelding Fredrik! Ingenting gjør oss gladere enn når medlemmene våre er fornøyde.
Jeg har ikke mye negativt å si om selskapet, de gjør sitt beste for å hjelpe så godt de kan, men. Det er forvirrende å komme til en ny person hver dag på chat og måtte starte forfra hver gang. Jeg vet aldri hvem jeg har snakket med da de aldri introduserer seg med navn og er ofte usikker på hvem og hva jeg skal forholde meg til. Blir for mye frem og tilbake. Dessverre litt skuffet med vilkårene deres på noe av forsikringene vi har og er derfor en grunn til vi vurdere å ta valget videre til et annet selskap. I tillegg til det er det kanskje tryggere hos et av de mere kjente selskapene hvor man vet man kan møte de fysisk, få ordentlig introduksjon til hvem man snakker med og blir bedre fulgt opp og tatt hånd om. Prisene var fine hos Hedvig, men til syvende og sist tror jeg ikke det var verdt det for oss. En ting vi likte med de var at de var tilgjengelig døgnet rundt nesten og at de var raske med å dekke visse kostnader.
Hei Lilly! Tusen takk for tilbakemelding, vi setter stor pris på at du har tatt deg tiden til å skrive her. Vi strever alltid etter å bli bedre og det er beklagelig at du føler at det har vært uklar kommunikasjon. Dette skal vi selvfølgelig jobbe med internt og jeg håper at du velger å bli hos oss i Hedvig.