Hedvig Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Beste forsikringsselskap vi har hatt med kort responstid når man hen vender seg vi kan ikke få fullrost Hedvig som selskap. Responstid på telefon er for lang, dette for at telefonnummeret er generelt til SOS og ikke til representanten til Hedvig. Når vi endelig kom i gjennom fikk vi et nytt nummer og responstiden ble redusert fra 45 minutter til ca 10 minutter.
Ingenting gjør oss gladere enn å få så en så fin tilbakemelding, takk!
Etter ferie skal fortelle til mine venner om hvordan fikk jeg hjel av hevning en familie og en venn av meg de kommer til å bli kunder hos dere med en gang er tilbake fra ferie
Takk for fin tilbakemelding!
Fick hjälp och inte minst god förståelse när jag behövde bruke forsikringen. Jag upplever att vi fick väldigt bra hjälp fort för det priset vi betalar. Är allt i allt väldigt nöjd! Önskar bara att det fanns fler typer av försäkringar.
Takk for fin tilbakemelding Carolina, ønsket om flere typer av forsikringer er notert og vi kan ikke si annet enn at fremtiden blir veldig spennende!
God service og tilbakemelding veldig profesjonelt og utmerket service
Styyyyyr unna ! Jeg har hatt denne forsikringen siden den ble opprettet i Norge, å var utrolig fornøyd med dem når telefonen min knuste å dem overførte beløp dagen etter men nå når 70 tommers tvn min er skadet å den har en verdi på 15.000 liksom så mente dem at det var for høy verdi for dem så det ble frem å tilbake! Jeg ønsket til slutt å bare avslutte saken å avslutte forsikringen min hos dem ! Skadeforsikringen har en grense på 30.000kr så det at dem skal begynne å tulle slikt å mene at komplett.no hvor jeg kjøpte tvn skulle ta ansvar er helt sykt !! Så ikke tro på det du signer under på hos dem for den erstatter tydeligvis ikke noe som har verdi over 4000. Rent tull !!! Styr unna !
Hei, Angelina! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er trist å høre at du ikke lenger er fornøyd med forsikringen vår. På grunn av personvern kan jeg ikke kommentere saken din her, men jeg kan svare på et generelt grunnlag 😊 Vi dekker uflaksskader opp til 30 000 kr. Vi stiller ofte høyere krav til dokumentasjon for en eiendel som har en verdi på 15 000 kr enn en på 4000 kr, men det skal selvfølgelig likevel ikke være tungvint for deg. Om eiendelen kan repareres istedenfor å bli erstattes vil vi gjerne undersøke dette. Dette er bedre for både deg, oss og miljøet 😊 Om det er dokumentasjon vi har etterspurt i saken din, kan du alltid ettersende dette om du ønsker å oppta saken igjen. Ta gjerne kontakt med oss i appen eller på [email protected] dersom du ønsker å gi oss tilbakemelding direkte. Da kan vi se på saken din og gi deg svar utifra status på den. Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Team Hedvig
Fra jeg meldte inn skade til jeg fikk totaloverslag tok det ca en time, innen 24 timer senere var pengene på kontoen min. Ingen spørsmål eller tvil og alt gikk enkelt over chat. Abvefales på det varmeste.
Tusen takk Stian, det er akkurat slik vi ønsker at det skal være❤️
Fikk frastjålet sykkelen, 2,5år gammel. Sykkelen som ble stjålet fins ikke på markedet lenger og heller ikke på bruktmarkedet. Jeg kontaktet Birk for å høre hvilken sykkel som var tilsvarende. Jeg rettet brevet med anbefaling fra Birk mot hedvig, men de dekket kun kjøpssum?. Jeg kunne vise til at jeg har krav på tilsvarende sykkel jf Vilkår. De hevdet at en brukt sykkel ikke kan erstattes mot ny. Jeg viser til reglene deres om at dette er allerede kalkulert inn med at innen 3 år skal 100% erstattes, deretter 10% fradrag per år. De kunne ikke svare på dette og sa bare de ikke kan gå med på kravet. Jeg spør om de kan vise til ordlyd i vilkår som støtter deres avgjørelse, isåfall skal jeg gå med på avgjørelsen. Dette kunne de selvfølgelig ikke og de sa bare de ikke kunne gå med på kravet. Jeg fikk kun dekket det jeg kjøpte sykkelen for, og den gangen på tilbud. Jeg må ut med nesten 8000,- ekstra for å få TILSVARENDE sykkel og nye låser. Hadde det ikke vært for at appen er veldig lett å bruke, samt at saksbehandlingen var kjapp skulle de fått én stjerne. Ville styrt unna. Jeg sa også til dem at de vil få dårlig omtale av meg. De gav en god f*en!