Ibis Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Good man- solved problems in English!!! Competitive price and I hope service is as good and easy as it was buying the insurence.
Ett kjempe selskap som ordner opp når det gjelder som mest og er meget prisgunstige mot andre selskaper
Har ikke vært utsatt for en ulykke men har hatt et godt forhold til Ibis. Har vært rask å svare og klart å konkurrere når andre aktører har kommer med motbud etc.
Har el bil og noe i gear ble ødelagt jeg hadde utvidet forsikring på min el bil. Nissan sa skaden aldri før var kjent hos dem og ibis forsikring ville ikke dekke skaden på 12000 kr dem sa det er slitedeler som var ødelagt. NISSAN motsier det
Meget hyggelig og imøtekommende kontaktperson.Ønsket virkelig å informere på en lettforstålig måte.
Anbefales på det sterkeste. Skadeoppgjør gikk smertefritt og uten problemer. Hyggelige personer som tar telefonen og uten tull. Prisene er også Hyggelige 😎
1 skade, ingen bonustap, men 10% økning i pris ved fornyelse - tilfeldig? Oppfølging ved skade kan bli betraktelig bedre, her er de svake. Du snakker med forskjellige personer hver gang ved skade og de gir deg lite til ingen veiledning. Når man aldri har hatt skade på bil tidligere så vet man lite om hvordan dette foregår selv. Da trenger man ofte litt støtte fra forsikringen sin.
God kundeservice og gode priser. Rask respons og enkle å forholde seg til.
Jeg har vært i kontakt med IBIS og har snakket mye om forsjellige forsikkringer, jeg syns rådgivningen og proffesjonaliteten har vert kjempe positiv, jeg har fått svar på alt jeg lurer på og fått vite enda mer.
Kjempe fornøyd med bytting av forsikringene våre,fikk gode tilbud og priser i forhold til hva vi fikk i Storebrand
Veldig rask og god tilbake melding når jeg tar kontakt. Super fornøyd
Billig og god kundeservice , ikke hatt noe problemer med dem , forsikringssak på knust toalett gikk fort og greit.
God service.Hun ringte meg opp.Rydigt å greit.Kunne vært sentral bord i helgene.
Ved kontakt om forsikringer og spørsmål får vi alltid gode tilbakemeldinger. Og ivaretar oss som kunde på aller beste måte.
Jeg har vært kunde et par måneder og har ikke fått noe utfordringer knyttet til min forsikring. Det jeg kan si er at jeg møter en representant for Ibis som gjør at jeg får full tillit.
Direkte kontakt med samme kundebehandler hver gang og spørsmål og endringer fikses med en gang. Bytta til IBIS for noen år siden mye pga pris, men det kan virke som om prisnivået hos IBIS nå ser ut til å nærme seg andre selskapene.