If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I tilbud jeg fikk hadde jeg for høy bonus og han førte feile opplysninger i forsikringsbevisene. Jeg burde selvfølgelig ha fulgt bedre med selv.
Har fått hjelp når jeg trenger det, grei nok oppfølging, men enkelte områder som pris og kundeservice har de mulighet til å forbedre stort, sett fra min side.
Skadebehandlingen ikke forbindelse med vår skade på bad var ikke tilfredsstillende på grunn av takstmannen, Reuter gjorde en flott jobb.
Jeg mottok rask service og betaling av skader, ble håndtert umiddelbart.
Fikk super pris av bilforhandler første året etter kjøp av bil. Neste forsikringsperiode så ble prisen doblet, og dem mente dem ikke kunne matche forhandlerens avtale som han sikkert også fikk provisjon for å gjennomføre! - ingen skader, så vet ikke hvordan håndteringen av dette er!
Lite interessert i å diskutere en totalpris.
Ifs internasjonale avdeling tar veldig lang tid å svare på email og er ikke villige å ta saker videre som de burde.
Gir deg feil info hele tiden, ikke forståelsesfull eller hjelpsom.
Bra er at de er tilgjengelig og har god kundeservice, dårlig at de er litt dyre.
Topp kundeservice. Langt mindre unntak i små skrift enn andre selskap. Forsikringene dekker stort sett det du forventer at de skal gjøre!
Syns dette er for dyrt men det er enklere og kommuniserer.
Jeg anbefaler ikke if. Det finnes igjen forsikringsselskap som er dårligere enn if, når det gjelder bilforsikring.
Tilbudene er gode, men blir fort dyre. Har hørt at utbetalinger er vanskelige, og trekker i langdrag.
If er et greit nok forsikringsselskap men de er uforholdsmessige dyre spesielt for en kunde som med som har kjørt skadefritt i 19 år 75% bonus på den ene bilen og 12 år på den andre. (grunnen til forskjell på polisene er at de skiller 7 år mellom polisene) Jeg har aldri verken brann eller innbrudd i bilene og allikevel blir jeg diskriminert pga. at jeg bor på feil adresse. Dessuten er det slutt på å ha en person å forholde seg til noe som virkelig senker standarden. IF har sunket i verdi og standard. Det har blitt et møkka selskap.
Svært vanskelig saksbehandler på skade, vanskelig å få tak i og svarer sent på mail. Selskapet stiller ikke opp og hjelper til i det hele tatt, alt må ordnes selv. Oppleves svært annerledes enn hva reklamen lover. Det dukker også opp svært lite tilgjengelig særvilkår i saksgangen som begrenser dekning, til tross for at den beste forsikringen If har er tegnet. Opplever også overraskende mye negativitet fra div. fagmiljø ang. If og deres takstmenn. Aldri mer If!
Bra kundeservice Bra oppfølging Raske oppgjør Dyr bilforsikring!