If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fått hjelp når jeg trenger det, grei nok oppfølging, men enkelte områder som pris og kundeservice har de mulighet til å forbedre stort, sett fra min side.
Skadebehandlingen ikke forbindelse med vår skade på bad var ikke tilfredsstillende på grunn av takstmannen, Reuter gjorde en flott jobb.
Jeg mottok rask service og betaling av skader, ble håndtert umiddelbart.
Fikk super pris av bilforhandler første året etter kjøp av bil. Neste forsikringsperiode så ble prisen doblet, og dem mente dem ikke kunne matche forhandlerens avtale som han sikkert også fikk provisjon for å gjennomføre! - ingen skader, så vet ikke hvordan håndteringen av dette er!
Lite interessert i å diskutere en totalpris.
Ifs internasjonale avdeling tar veldig lang tid å svare på email og er ikke villige å ta saker videre som de burde.
Gir deg feil info hele tiden, ikke forståelsesfull eller hjelpsom.