If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som mangeårig IF kunde fra Innland og Utlandet. I skadeforsikring, bilforsikring Eiendom. Styr unna. Du betaler mye for ingenting. Og ved et skadeoppgjør eller påklage blir Du behandlet "Rart" selv om Du bare påklaget Din registrert sak. Et personlig forhold med IF teller ikke. Selv om Du er på fornavn med Dem. Igjen Styr unna. Det er mange selskaper i dag. Vurder Dine handlinger og konsekvenser fôr deg selv. Om Du er enn så loyal. Sjekk markedet nøye.
Som mangeårig IF kunde fra Innland og Utlandet. I skadeforsikring, bilforsikring Eiendom. Styr unna. Du betaler mye for ingenting. Og ved et skadeoppgjør eller påklage blir Du behandlet "Rart" selv om Du bare påklaget Din registrert sak. Et personlig forhold med IF teller ikke. Selv om Du er på fornavn med Dem. Igjen Styr unna. Det er mange selskaper i dag. Vurder Dine handlinger og konsekvenser fôr deg selv. Om Du er enn så loyal. Sjekk markedet nøye.
Ok ok ok. Litt for enkel kundehåndtering ved ny forsikringsavtaler. Kunne tenkt noe mer personlig oppfølgning.
Har reiseforsikring helårs familie super, å få dekket kostnader ved avbrutt reise som følge av akutt sykdom hos barn gikk ikke…
Jeg har i flere år hatt forsikringene i Tryg forsikringselskap. Da jeg sist fikk faktura var det stor økning fra forrige år. For neste skulle de ha nesten 24.000,- Jeg tok da kontakt If ,og etter at de hadde fått de opplysningene de trengte, fikk jeg tilbud på kr. 12.230,- for kommende år. Jeg slo til umiddelbart og If ordnet oppsigelse osv. Etter ca. en uke fikk nytt tilbud fra Tryg på kr 11.700,- pr år. Jeg har takket nei, men jeg skulle gjerne vite om jeg kan forlange tilbakebetalt for alle tidligere år hvor jeg har betalt skyhøy premie .
Leit de har rotete behandling og hindrer oversikt over egne forsikringer /beløp man skylder. Når Må bytte
Kona hadde vært plaget av litt vondt i halsen en tid som normalt ville gå over og fungerte normalt i hverdagen.Bestilte derfor en reise til Malta 30.06 som skulle foregå fra 30.09 og en uke.I mellomtiden ble hun ikke bedre og ble hun sendt til en kjevekirurg som konstaterte at det var slitasjegikt i kjeven. Denne beskjeden ble sendt til fastlegen 19.09 samme dag som reisen i sin helhet ble betalt. Dette ble grunnen til at erstatning ikke godkjent.Da var ikke sykdommen akutt.