If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei behandling ved skadeoppgjør. Rask behandling.
Det er vanskelig aa komme i kontakt med selskapet. Ikke mulig paa telefon, kun automatisk svar paa epost og mine sider ligger nede. Kommer ikke til avtalt tid for skadevurdering.
Kundebehandler utsetter avtalen fleire gonger. Har bede om ein gunstigare pris, men føler saksbehandlar trenerer.
Ville ikke dekke skade, da det var registrert skade tidligere på samme sted (hus, vann). Tiltak var gjort, uten hell. Hvem kan da dekke det i fremtiden?
Grusom opplevelse. Fikk en bakterinfeksjon i huden etter å ha blitt stukket av en manet, gikk rundt med brennende hud og der ieger snakka engelsk. If/falch lovte å hjelpe meg i tre uker. Satt og venta på deres "legekontakter" nesten daglig. De greide å omformumere det til et biestikk for å fraskrive seg ansvar. Behøvde kun antibiotika! Endte opp på sykehus og måtte ha nødbistand hjem.
Hadde tilbakeleveringsforsikring på leasingbil , dårlig kundebehandling
Alt hørtes veldig fint ut ved innsalget og vi bestilte beste dekning av både hus og hytte. Når vi så er uheldig og får en skade, ser vi en helt annen side av selskapet. Dårlig hjelp og service, vanskelig å komme gjennom på telefon, og blankt avslag på erstatning. Takk for oss…