If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandler utsetter avtalen fleire gonger. Har bede om ein gunstigare pris, men føler saksbehandlar trenerer.
Ville ikke dekke skade, da det var registrert skade tidligere på samme sted (hus, vann). Tiltak var gjort, uten hell. Hvem kan da dekke det i fremtiden?
Grusom opplevelse. Fikk en bakterinfeksjon i huden etter å ha blitt stukket av en manet, gikk rundt med brennende hud og der ieger snakka engelsk. If/falch lovte å hjelpe meg i tre uker. Satt og venta på deres "legekontakter" nesten daglig. De greide å omformumere det til et biestikk for å fraskrive seg ansvar. Behøvde kun antibiotika! Endte opp på sykehus og måtte ha nødbistand hjem.
Hadde tilbakeleveringsforsikring på leasingbil , dårlig kundebehandling
Alt hørtes veldig fint ut ved innsalget og vi bestilte beste dekning av både hus og hytte. Når vi så er uheldig og får en skade, ser vi en helt annen side av selskapet. Dårlig hjelp og service, vanskelig å komme gjennom på telefon, og blankt avslag på erstatning. Takk for oss…
Alt for dyrt for unge under 23år, har ikke råd så må sette på noen andre, betaler over 3000kr for å ha forsikring der, det har jeg ikke råd til
Har sett mye om If i reklamer når vi var på utkikk etter forsikring for bedrift. Tenkte If ville være et greit valg. Sendte inn skjema og en person tok kontakt med meg. Virket ikke så veldig interessert eller gira på å selge noe som helst. Forklarte hva vi ønsket av forsikring og spurte etter hva hun anbefalte, ble nesten irritert når jeg spurte. Ville først ha forsikring for en tjeneste vi tenkte å tilby noe senere, og da ble hun meget irritert og sa at det tar vi når det kommer. I dag når vi tenkte å begynne den prosessen ble hun merkbart hissig og sa "jeg begynner å bli litt irritert" i samtalen. Leter aktivt etter annet forsikringsselskap pga denne personen.