If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
If er ikke presise i sin fremgangsmåte. Jeg oppdaget selv at jeg var for sen med en del- betaling på bilforsikring. Jeg har betalingsevne og - vilje. Jeg brukte tid på å ringe til IF, men de hadde sendt saken til inkasso. Ingenting å gjøre med det!! Jeg hadde ikke hørt fra inkasso byrået (ikke fått noe krav derfra). Jeg synes det må være en smidigere måte. F. eks å gjøre kunden oppmerksom på problemet.
God service. Bra oppgjør. Rask oppgjør. Hatt bilulykke, fikk leiebil, 5000 i lommepenger øyeblikkelig, hotel Og hele bilen, bagasje refundert etter 2 uke.
For stor premieøkning pr. år. Følger ikke den generelle stigningen.
Lang ventetid ved telefonhenvendelse, men når man først får kontakt hyggelig og imøtekommende. Forhåpentlig retter opp feil omgående. Høy forsikringsbeløp i året.
Det var dårlig dekning/oppgjør på uteområdet på naust.
Spare penger på nett sier de, men sender tilbud for andre året på dobbelt av det første året, mye jobb å rydde i slik behandling for en eldre mann ☕️🍰.
Dyrt. Dere skulle ha over 7000 for en Audi A6 2005 mod, hos Tide Forsikring koster det meg 3700 i året med de samme betingelser. Delkasko.