If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke bilforsikring hos dem og de oppgir ikke grunn. Det er ikke første gang at de diskriminerer kunder.
Tett oppfølging ved skader og ulykke, god hjelp når det trengs.
Vanskelig å forholde seg til: du får ingen fast kundebehandler ved en skade: blir fort frustrerende å måtte starte på null hver gang man skal snakke med selskapet ved en skade sak. treg behandlings tid. Viser hele tiden til sine avtaler med verksteder osv. lar ikek kundne selv bestemme hvor og hvem som skal reparere utføre takst og rep av kjøretøy ved skade. se,v ikke om man er uforskyldt og detre r notpart som skal dekke skaden
Raske og konstruktive beslutninger .raskt skadeoppgjør . Kod service hos kundemottaker
Etter at If Skadeforsikring overtok Vertikal Helse, er all historikk fra tidligere år slettet. Dette betyr blant annet at tidligere skade ikke blir dekket. Jeg har i mange år vært godt fornøyd med Vertikal Helse og har ofte anbefalt denne helseforsikring til andre. Men etter at helseforsikring ble overtatt av If Skadeforsikring, vil jeg heller advare på det sterkeste.
Bare godt å si om IF. God kundeservice, serviceinnstilte medarbeidere og effektiv saksbehandling! Absolutt å anbefale 😊
Jeg måtte ringe de ofte om rare fakturaer som hadde vært unngått hadde de vært tydeligere i telefonsamtalene. Siste behandler var veldig hjelpsom og fortalte meg det jeg trengte for å bestemme meg å bytte forsikring.