If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kona hadde vært plaget av litt vondt i halsen en tid som normalt ville gå over og fungerte normalt i hverdagen.Bestilte derfor en reise til Malta 30.06 som skulle foregå fra 30.09 og en uke.I mellomtiden ble hun ikke bedre og ble hun sendt til en kjevekirurg som konstaterte at det var slitasjegikt i kjeven. Denne beskjeden ble sendt til fastlegen 19.09 samme dag som reisen i sin helhet ble betalt. Dette ble grunnen til at erstatning ikke godkjent.Da var ikke sykdommen akutt.
Ble akutt og kritisk dødssyk. If har nå brukt 8 mnd på i behandle saken og innhente opplysninger i tillegg til min diagnose (som burde være nok i seg selv). Jeg har stilt meg selv til disposisjon og vært så behjelpelig jeg bare kan med lange telefonintervjuer, fullmakter og ekstra legetimer for å innhente opplysninger på deres vegne, men er tilsynelatende fremdeles ikke noe nærmere en avklaring. Deres utreder er også særdeles frekk og har en tone der man føler seg mistenkeliggjort hele veien. Nei, If, jeg planla ikke å nesten miste livet med påfølgende ettervirkninger for å "svindle" dere for noen kroner, og jeg vil ha meg frabedt insinuasjonen. Sykdommen var traumatisk nok i seg selv, og If har så langt kun bidratt til å gjøre situasjonen enda tungere. 0/5.
Er du en uheldig kvinne og møter på samme saksbehandler som jeg har hatt, så vil du angre på valg av forsikring. Etter å ha vært kunde (uten skader) i ca 16 år har jeg nå byttet selskap pga flere bygningsskader de tre siste årene med påfølgende elendig kundebehandling. Har vært en opplevelse av at forsikringen er en motpart, og det er vel ikke slik det skal være.
Prisen er forferdelig høy, god kundebehandling men littvrotete dokumenter.
Fungerer som det skal med kundebehandling og oppgjør
Har boligkjøpsforsikring m/ innboforsikring, som ble automatisk fornyet etter 1 år. Vi ønsket ikke å beholde denne, da vi hadde fått innboforsikring et annet sted. Dessverre hadde oppsigelsestiden på 2 måneder løpt ut (ca. 35 dager over tiden). På tross av at IF kunne være griske og nyte godt av 5000kr ekstra fra oss, så var kundeveilederen medgjørlig og slettet den fornyede fakturaen og innboforsikringen. At IF kunne se mellom fingrene her syns jeg må applauderes!
Etter innbrudd i bolig; "Inspektør" Lars B. fra IF mener kun nytt glass skal felles inn i totalt ødelagt ytterdør og tilbyr kun oppgjør for en brøkdel av materiell Tv som skulle erstattes blir estimert til en tredjedel av det Power annser vil rette en riktig erstatning. STYR UNNA IF! KJELTRINGER