If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble akutt og kritisk dødssyk. If har nå brukt 8 mnd på i behandle saken og innhente opplysninger i tillegg til min diagnose (som burde være nok i seg selv). Jeg har stilt meg selv til disposisjon og vært så behjelpelig jeg bare kan med lange telefonintervjuer, fullmakter og ekstra legetimer for å innhente opplysninger på deres vegne, men er tilsynelatende fremdeles ikke noe nærmere en avklaring. Deres utreder er også særdeles frekk og har en tone der man føler seg mistenkeliggjort hele veien. Nei, If, jeg planla ikke å nesten miste livet med påfølgende ettervirkninger for å "svindle" dere for noen kroner, og jeg vil ha meg frabedt insinuasjonen. Sykdommen var traumatisk nok i seg selv, og If har så langt kun bidratt til å gjøre situasjonen enda tungere. 0/5.
Er du en uheldig kvinne og møter på samme saksbehandler som jeg har hatt, så vil du angre på valg av forsikring. Etter å ha vært kunde (uten skader) i ca 16 år har jeg nå byttet selskap pga flere bygningsskader de tre siste årene med påfølgende elendig kundebehandling. Har vært en opplevelse av at forsikringen er en motpart, og det er vel ikke slik det skal være.
Prisen er forferdelig høy, god kundebehandling men littvrotete dokumenter.
Fungerer som det skal med kundebehandling og oppgjør
Har boligkjøpsforsikring m/ innboforsikring, som ble automatisk fornyet etter 1 år. Vi ønsket ikke å beholde denne, da vi hadde fått innboforsikring et annet sted. Dessverre hadde oppsigelsestiden på 2 måneder løpt ut (ca. 35 dager over tiden). På tross av at IF kunne være griske og nyte godt av 5000kr ekstra fra oss, så var kundeveilederen medgjørlig og slettet den fornyede fakturaen og innboforsikringen. At IF kunne se mellom fingrene her syns jeg må applauderes!
Etter innbrudd i bolig; "Inspektør" Lars B. fra IF mener kun nytt glass skal felles inn i totalt ødelagt ytterdør og tilbyr kun oppgjør for en brøkdel av materiell Tv som skulle erstattes blir estimert til en tredjedel av det Power annser vil rette en riktig erstatning. STYR UNNA IF! KJELTRINGER
I den grad ringe oplevelse. Der var en bil som kørte ind i vores bil d. 16 juni, mens vores bil stod parkerede. IF Forsikring oplyser hvilke skadesenter vi skal bruge. Samme dag kontakter jeg skadesenteret, som bestiller de respektive dele hjem. Efter ca. en måned ventning så får skadesenteret de respektive dele. Bilen afleveres til skadeseneteret, som ca. at de ca. skal bruge 1 uge på at fikse bilen. Jeg ringer til skadesenteret i slutningen af august, efter som jeg ennå ikke har modtaget nået om hvornår bilen ville komme retur. Der oplyser skadesenteret at de måtte bestille flere dele. I starten av sept, tager jeg kontakt til skadesenteret igen - denne gang kunne de ikke give nogen oplysninger omkring hvornår bilen ville blive færdig. Jeg kontakter efterfølgende if, da jeg følte at det var uholdbart. If tog kontakt med deres skadesenter, og både skadesenteret og IF, kom tilbage, med opdatering om at bilen ville være færdig i starten av uge 37. Jeg kontaktede skadesenteret igen i dag (14 august), som oplyste mig om at de IGJEN måtte bestille flere dele til bilen, og de derfor IKKE kunne give nogen dato for hvornår bilen ville være færdig. Jeg kontakter IF, som tager total ansvarsfraskrivelse - der var ikke nået de kunne gøre, det ville tag den tid som det ville tag, og de kunne ikke sætte nogen deadline for hvornår den ville være færdig. Med den kommentar i minde, så ved jeg ikke om jeg får bilen tilbage OVERHOVED. IF Forsikring - Det er for ringe!!!!!