If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når man betaler rundt 40 000 i året for alle forsikringene så forventer i hvertfall jeg at man får kontakt med IF på annen måte enn å sende inn en skademelding. De lover å ringe tilbake det skjer ikke. Sitter å venter i 42 min for å snakke med saksbehandler hvor de lovet at ventetiden var 25 min uten å få kontakt. Håpløst spør du meg. Vi har hatt en liten skade og jeg tør ikke tenke på om skaden hadde vært katastofal...
ble oppringt av en saksbehandler som var fullstendig innstilt på å være vrang, falsk og seriøst innstilt på å finne alle mulige måter å ikke hjelpe på! Jeg opplevde en seriøs traumatisk opplevelse og hadde behov for Psykologisk krisehjelp og gikk deretter til en psykolog. Psykologen min mente jeg hadde rett til krisehjelp via forsikring noe jeg ikke hadde tenkt på. Det viser seg det att IF har sitt eget nettverk med psykologer og ikke dekker noe utenom dette nettverket sitt og siden jeg da hadde gått til en Psykolog i forkant så kunne jeg ikke få dette dekt via forsikringen. Dette står det ingenting om i mine forsikringsdokumenter overhodet på If sine hjemmesider bortsett fra att jeg kan få dekt inntil 10 timer psykologisk førstehjelp. Bsulutt forkastelig att man skal bli ringt opp av en saksbehandler som er så fullstendig innstilt på å IKKE hjelpe når dritten treffer vifta og man har behov for forsikkringen sin... SØPPLESELSKAP!!!!!!
If har alltid god service men bommer etterhvert på pris for eksisterende kunder
Alt bra har ikke vært nødvendig med så mye hjelp fra dem
Grei behandling ved skadeoppgjør. Rask behandling.
Det er vanskelig aa komme i kontakt med selskapet. Ikke mulig paa telefon, kun automatisk svar paa epost og mine sider ligger nede. Kommer ikke til avtalt tid for skadevurdering.
Kundebehandler utsetter avtalen fleire gonger. Har bede om ein gunstigare pris, men føler saksbehandlar trenerer.