If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Økte prisen med mer enn 25% i år, nektet å forhandle om pris. Det har jeg ikke opplevd tidligere så nå ønsker jeg å sjekke hvordan de ligger prismessig i forhold til andre selskap.
Jeg er fornøyd med både bil- og boligforsikring. God kundebehandling, svarer raskt på tlf og mail. Gode priser. Hadde fått feil km. Stand på bil, men da jeg kommenterte det, ble forsikringsdokumentene oppdatert med det samme.
Meget hyggelige folk på kundeservice. Fikk full bonus på bilforsikringen med en gang.
Jeg har hatt If i to år og bod alene, har ikke hatt noen problemer med dem.
Det er bra de har kontor i Egersund. Men jeg syns at jeg betaler litt mye på forsikringene.
Vil undersøke om andre er billigere for samme forsikring.
Fører til og med potensielle kunder bak lyset. Forsøkte å hente et tilbud, ble snakket trill rundt av en selger (pent: ''forsikringsrådgiver''). Endte opp med et tilbud som var lik den fra egen beregning på nettsiden deres, men med DÅRLIGERE VILKÅR/DEKNINGER. Når jeg påpekte det via mail, endte det med et stort løgn fra selgeren om at de forsøkte å ringe meg flere ganger for å rette opp i ''misforståelsen''. Endelig svar var at de ikke kunne tilby en annen pris enn det som kommer opp ved nettsiden. Forsikringsselskapenes dekking og vilkår er per i dag rene (beviste) jungelen for mannen i gata. Man kan få hodepine av mindre! Frem til dagens dato kan ikke huske å ha sett noen sted fra myndighetenes side(Konkurransetilsynet) noen grep, slikt det ble gjort med for eksempel med nærings bransjen.