If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde tilbakeleveringsforsikring på leasingbil , dårlig kundebehandling
Alt hørtes veldig fint ut ved innsalget og vi bestilte beste dekning av både hus og hytte. Når vi så er uheldig og får en skade, ser vi en helt annen side av selskapet. Dårlig hjelp og service, vanskelig å komme gjennom på telefon, og blankt avslag på erstatning. Takk for oss…
Alt for dyrt for unge under 23år, har ikke råd så må sette på noen andre, betaler over 3000kr for å ha forsikring der, det har jeg ikke råd til
Har sett mye om If i reklamer når vi var på utkikk etter forsikring for bedrift. Tenkte If ville være et greit valg. Sendte inn skjema og en person tok kontakt med meg. Virket ikke så veldig interessert eller gira på å selge noe som helst. Forklarte hva vi ønsket av forsikring og spurte etter hva hun anbefalte, ble nesten irritert når jeg spurte. Ville først ha forsikring for en tjeneste vi tenkte å tilby noe senere, og da ble hun meget irritert og sa at det tar vi når det kommer. I dag når vi tenkte å begynne den prosessen ble hun merkbart hissig og sa "jeg begynner å bli litt irritert" i samtalen. Leter aktivt etter annet forsikringsselskap pga denne personen.
All kontakt jeg har hatt med IF har vært uten problemer og det har alltid løst seg smertefritt.
God kundeservice, brukbar pris og greit oppgjør ved skade
Godt fornøyd med service og håndtering og kundebehandling, men når alt stiger i pris, så er vel det bare naturlig !