If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ok ok ok. Litt for enkel kundehåndtering ved ny forsikringsavtaler. Kunne tenkt noe mer personlig oppfølgning.
Har reiseforsikring helårs familie super, å få dekket kostnader ved avbrutt reise som følge av akutt sykdom hos barn gikk ikke…
Jeg har i flere år hatt forsikringene i Tryg forsikringselskap. Da jeg sist fikk faktura var det stor økning fra forrige år. For neste skulle de ha nesten 24.000,- Jeg tok da kontakt If ,og etter at de hadde fått de opplysningene de trengte, fikk jeg tilbud på kr. 12.230,- for kommende år. Jeg slo til umiddelbart og If ordnet oppsigelse osv. Etter ca. en uke fikk nytt tilbud fra Tryg på kr 11.700,- pr år. Jeg har takket nei, men jeg skulle gjerne vite om jeg kan forlange tilbakebetalt for alle tidligere år hvor jeg har betalt skyhøy premie .
Leit de har rotete behandling og hindrer oversikt over egne forsikringer /beløp man skylder. Når Må bytte
Kona hadde vært plaget av litt vondt i halsen en tid som normalt ville gå over og fungerte normalt i hverdagen.Bestilte derfor en reise til Malta 30.06 som skulle foregå fra 30.09 og en uke.I mellomtiden ble hun ikke bedre og ble hun sendt til en kjevekirurg som konstaterte at det var slitasjegikt i kjeven. Denne beskjeden ble sendt til fastlegen 19.09 samme dag som reisen i sin helhet ble betalt. Dette ble grunnen til at erstatning ikke godkjent.Da var ikke sykdommen akutt.
Ble akutt og kritisk dødssyk. If har nå brukt 8 mnd på i behandle saken og innhente opplysninger i tillegg til min diagnose (som burde være nok i seg selv). Jeg har stilt meg selv til disposisjon og vært så behjelpelig jeg bare kan med lange telefonintervjuer, fullmakter og ekstra legetimer for å innhente opplysninger på deres vegne, men er tilsynelatende fremdeles ikke noe nærmere en avklaring. Deres utreder er også særdeles frekk og har en tone der man føler seg mistenkeliggjort hele veien. Nei, If, jeg planla ikke å nesten miste livet med påfølgende ettervirkninger for å "svindle" dere for noen kroner, og jeg vil ha meg frabedt insinuasjonen. Sykdommen var traumatisk nok i seg selv, og If har så langt kun bidratt til å gjøre situasjonen enda tungere. 0/5.
Er du en uheldig kvinne og møter på samme saksbehandler som jeg har hatt, så vil du angre på valg av forsikring. Etter å ha vært kunde (uten skader) i ca 16 år har jeg nå byttet selskap pga flere bygningsskader de tre siste årene med påfølgende elendig kundebehandling. Har vært en opplevelse av at forsikringen er en motpart, og det er vel ikke slik det skal være.