If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Reparasjon av bil var svært mangelfull. If forsikring åpnet saken, men takstmann nektet. Snytt for reparasjon på ca. 60.000 kroner. Jeg burde ha hørt på advarslene når det gjelder If forsikring. "Kjent for å betrakte kunde som kjeltringer til det motsatte er bevist" var advarslene som som ble gitt. Jeg mener takstmannen burde følge bedre med på hvordan enkelte verksteder gjør jobben framfor å kjempe mot kunden. Etter min og svært mange andres mening (søk i google og les selv), det frekkeste og minst kundevennlige forsikringsselskap i landet.
God,er meget fornøyd,men kanankje prisen er for høy.
If har vært den billigste og med gode vilkår. Jeg ønsker å kontrolere om defremdeles er billigst
God kundeservice. Imøtekommende ansatte. Bra priser på forsikring.
Grei behandling men ble litt dyr på bobil i år.Ellers bra pris på andre forsikringer i forhold til andre selskap
If har egentlig blitt veldig dyktige i forhold til hva de en gang var. Men redd de begynt bli for store. De har fått en helt annen holdning til kunder, føler de blåser i deg. Før hjalp de deg med nesten alt, fant en løsning på det meste. Ikke nå lenger, jeg brukte de i 11 år. Jeg la igjen nesten 30k der årlig. Fikk 1 purring på 1 regning, så var det hos Intrum med en gang. Mine forsikringer sperret, og dags bøter på biler.
Her må det skjerpe seg.,.,,,,/—,,/:, hvis du uheldigvis sier opp noen forsikringer for å spare tar de og setter opp alle prisene på de som er igjen hod de