JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nå har jeg vært medlem i mange år, og kan ikke hoste opp noe negativt. Alltid møtt hyggelig personale, og de oppgjør jeg har hatt har vært behandlet raskt og effektivt. Kan anbefales til alle som oppfyller kriteriene for å få være kunde der.
Jeg fikk et innbrudd i en bil i Göteborg for 3 år siden. De dekte innbruddet og skaden på bilen fikk jeg beskjed om. Tyvene hadde tatt med seg diverse reisegods, eletronikk, og noe fastmontert utstyr i bilen som feks. gardina bak i bilen som beskytter mot innsyn i bagasjerommet (Stasjonsvogn). Etter 7 uker uten å ha fått noe vettugt tilbakemelding (dette var i sommerferien) ringte jeg for å høre hva de driver med. Siden jeg var masete og det dreide seg om høye summer fikk vi ettersyn. Vi ble ferdige med ettersynet og fikk dekt mye av det vi hadde meldt stjålet, men ikke alt. Det var dessverre noe vi ikke klarte å finne kvittering på. Tenker selskapet i dag burde ta noe av dette for god fisk da man ikke alltid sitter på alle kvitteringer for eldre ting som er kjøpt kontant. Det siste de fikset var bilen etter å ha stått uten en brukbar bil i 7 uker. Det var her jeg ble ytterst skuffet over hva jeg fikk tilbake. De dekket ikke alle skadene i lakk som tyvene hadde påført bilen i det de brøt opp låsen forran. De mente at rullgardina bak som var stjålet ikke hadde vært der fordi det var støv der den skulle ligge. JA, det var støv der, men BARE fordi de hadde brukt 7 UKER på å ta seg av det!! Ikke er de best priset på markedet heller. Valgte å gå til Tryg og deretter Tide forsikring etter dette. Takk for meg.
Treg kundeservice, gode priser. Har hørt de kan være trege med utbetaling av skadeoppgjør.
Jeg har hatt to innbrudd i garasjen, der hvor jeg bodde før. Første gangen ble motorsykkelen min stjålet og oppgjør kom raskt og alt i orden. Den andre gangen det var innbrudd ble det stjålet en del verktøy og noen sykler. Fikk kun igjen for den ene sykkelen som det var kvittering på. Det verste var en telefonsamtale fra selskapet hvor jeg ble fremstilt som en skurk. Eneste grunnen til at vi fremdeles er i Jernbanen er pga villaforsikringen.
Knallbra selskap. Har hatt noen uhell ved å bli påkjørt av andre billister aldri vært noe tull med min kontakt med selskapet og ved oppgjør.
Er veldig fornøyd med JBF, utmerket service, gode betingelser og uslåelige priser.
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kunne få ny faktura på mellomlegget men fikk tilbakebetalt og får ny faktura.