JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stort sett fornøyd som kunde. Helt til uhellet er ute. Man bør beregne god tid på det å få svar fra saksbehandlingsavdelingen. Jeg lurer faktisk på om JBF er underbemannet? ? ?
Hei! Takk for din tilbakmelding. Jeg tar dette videre med til skadeavdelingen! Hilsen Jbf
Hos JBF får du personlig og god behandling. De forstår din situasjon og er veldig behjelpelige. Syns de er raske, effektive og har empati. Meget, meget fornøyd!
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin helg når den kommer, Hilsen Jbf
Kun hatt dårlige opplevelser som kunde. Tar motpartens side, lite interessert i å hjelpe. Vanskelig å få kontakt med både på telefon og mail. Arrogante og lite behjelpelige saksbehandlere. Gode priser, men kost heller på deg en dyrere forsikring som faktisk virker om uhellet skulle være ute. Jeg er ferdig som kunde her!
Hei! Takk for din tilbakemelding, dette skal jeg ta med videre internt. Det er ikke slik vi ønsker å oppleves. Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen Jbf
U problematisk og rask utbetaling av Forsikrings oppgjør. Den praktiske veiledning av kunde behandler var også meget god. jeg har vært kunde hos Jernbanepersonalets bank og forsikring i over 30 år, kommer aldri til å skifte forsikringsselskap.
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jbf
hurtig oppgjør etter skade og bra service. enkelt og greit å fylle ut skadeskjema
Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Jbf
Veldig god service, rimelige forsikringer, godt tillitsforhold og rask og ukomplisert behandling.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og fine ord. Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen Jbf
Jeg fikk inntrykk på at det dem prøver å løse ting uten å betale for det . Krever mye rart og til slutt blir du lei av å sende inn ting .
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Dette tar jeg med videre internt, det er ikke slik vi ønsker å bli oppfattet. Hilsen Jbf