JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har alltid fått god og raskt hjelp ved skade. Blir møtt av hyggelig kundebehandler dersom jeg har behov for direkte kontakt.
Hei, Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding, så hyggelig å høre at du er fornøyd. Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jbf
Et ekstremt stivbent selskap som ikke er opptatt av kundeservice. Etter en skade hvor min datter falt i vannet og fikk ødelagt sin tlf, fikk vi ingen dekning fordi hun hadde gått. Hadde hun syklet, hadde tlf blitt erstattet. I forbindelse med dette ber jeg om full gjennomgang av alle mine forsikringer. Jeg ber deriblant om fri km på min bil, samt endringer i andre. Uhellet er ute med bilen. Jeg får avkortning da km er overskredet. JBF har ingen kundeansvarlig på forsikring, og kan ikke spore hva som er avtalt med tanke på fri km, selv om jeg kan dokumenter endring i bruksmønsteret av bil. JBF søker aldri smidige løsninger, og svare deg med at du kan ta det videre til Finansklagenemda dersom du ønsker det. Dette er som å kjempe mot staten. Vel er forsikringen rimeligere i kroner, inntil man havner i ulykken. Da kan du ikke vente deg støtte hos selskapet du og familien har benyttet gjennom generasjoner. Så, hva er bra? Prisen er bra. Hva kan bli bedre? Kundeservice og kundeoppfølging slik at man får rett produkt. Mine erfaringer; Håper JBF ønsker å gjøre mine erfaringer bedre.
Hei, Takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig beklagelig at du har opplevd dårlig oppfølging av oss når det kommer til å være riktig forsikret. Vi har dessverre ikke mulighet for å svare på enkeltsaker her, men du må gjerne ta kontakt med oss for en ny gjennomgang, slik at vi sørger for at du har de riktige forsikringene du trenger. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jbf.
Jeg fikk et museangrep på bilen, hvor store deler av ledningsnettet ble ødelagt. Selve rapportering og oppgjøret etter skaden var raskt, effektivt og profesjonelt. Men jeg opplevde at taksten fra en ekstern leverandør var tvilsom, da jeg ved å gjøre noen enkle kontroller på egenhånd opplevde at vurderingen var for lav. Dette ble påpekt, men selvfølgelig uten at takstmannen fant noen grunn til å endre vurderingen.
Takk for en god og fin tilbakemelding. Tar med oss dette videre internt! Ha en fin dag videre, hilsen Jbf
Vi hadde en vannskade for en tid tilbake. Topp behandling hos JBF.
Veldig hyggelig å høre at du var fornøyd med oss, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jbf
har i dag forsøkt å oppdatere mine poliser. Men etter flere forsøk har jeg gitt opp. Skal det være slik? jeg betaler 4500.-for innsett av nytt frontvindu, uten forsikring! dere tar 2000.- i egenandel, altså belaster dere kunden med 50%av utgiftene er dette sosialt?
Hei. Takk for tilbakemelding. Det er beklagelig at du har hatt dårlig erfaring med oppgjøret hos oss. Vi har ikke mulighet for å svare på enkeltsaker, men vi tar med oss din tilbakemelding videre. Mvh JBF
Bra, men litt dårlig dekning. For kort tid med leiebil under skade retting.
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, jeg tar innspillet ditt med videre internt til riktig avdeling. Ha en fin dag videre, Hilsen JBF
Jeg kan anbefale JBF som forsikringsselskap på det høyeste. De gangene i løpet av alle mine år som kunde (ca. 40 år). Har jeg fått veldig bra behandling. Det har ikke være noe å sette fingeren på.
Hei! Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og vil anbefale oss. Det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin dag, Hilsen JBF