KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært medlem av KLP siden 2007, og forsatt være det.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Hadde tenkt å flytte over alle forsikringene våre til KLP på grunn av god pris. Jeg ble imidlertid skeptisk da jeg ble bedt om å nærmest utarbeide en hel rapport om huset vårt før de ville vurdere å forsikre det. Bilder av kjøkken, bad, tak, grunnmur, sikringsskap, stikkontakter, ledninger, Vaskerom, varmtvannstank, vannrør osv. I tillegg skulle det skriftlig gjøres rede for hva som var utført av vedlikehold på huset gjennom årenes løp, samt takstrapport fra forrige salg. Når det er SÅ omfattende å bare få lov til å tegne en forsikring så tør jeg ikke å tenke på hvor vanskelig det kunne blitt å fått ut penger ved en eventuell forsikringssak. Vi valgte å styre unna. Betaler heller litt mer og blir der vi er.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er forståelig at du ikke er fornøyd, vi har tatt med oss den videre. KLP Skadeforsikring/Pia
Føler de motarbeider deg når du ringer angående noe. Har hatt reiseforsikring flere plasser før, men aldri opplevd så dårlig service og dekning av skader.
Hei, Takk for din tilbakebetaling. Vi kan dessverre ikke svare på enkeltsaker, men er synd å høre at du ikke er fornøyd med servicen du har fått. KLP Skadeforsikring/Pia
KLP har elendig kundeservice KLP har ikkje tillit til kunde. KLP er kanskje best på pris men verst når dei trengs. Eg måtte dokumenter og innhente rapport for å få dekka noko som var heilt oppenlyst. Veldig arrogante holdninger hjå dei tilsette. F.eks når en kjem med konstruktive tilbakemeldinger so får en knapt svar i retur dette både muntlig og pr epost. For meg handler både forsikring og bank om tillit. Etter å ha vore kunde i KLP i mange år melder eg meg ut !
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre ikke mulighet for å svare ut enkeltsaker. Vi beklager for at du har opplevd det slik. Gjerne ta kontakt med oss på e-post, så kan vi eventuelt se nærmere på saken. KLP/Skadeforsikring Veronica
Ny kontrakt med KLP skal begynne på 01.01.2021! Ikke på 02.11.2020!!! Jeg ber om utbringe kontrakten som avtalt i telefonen skriftelig på papir, slik at jeg kan lese og underskrife den! Etterpå for dere tilgang til kontoen min! Jeg må påpeke at jeg reiser til Tyskland paa 17.10.20 over flere uker! Mvh Wolfgang H.
Hei, Du må nesten ta kontakt med oss på e-post: [email protected]. Vi har ikke mulighet for å svare ut henvendelser om forsikringen din på bytt.no. KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg ble ringt om forsikring fra en av deres kundebehandlere med et tilbud som var greit nok, men ønsket å tenke litt på saken. Blir da møtt med kommentar: Vil du ikke spare penger? Du vil kanskje betale mer du da? i et frekk toneleie. Det ga meg hvertfall ikke lyst til å bytte over til dere.
Hei, Takk for tilbakemelding. Det er ikke sånn vi ønsker å opptre foran potensielle nye kunder. Vi beklager for at du har opplevd det slik. Gjerne ta kontakt med oss på e-post, så kan vi eventuelt se nærmere på saken. KLP Skadeforsikring/Pia
Har fått en yrkeskade for 1 1/2 år siden , nav har godkjent dette . Men KLP ha har til dags dato enda ikke gitt noe svar. 4 spesielt erklæringer og en advokat som er virkelig oppgitt . Anbefaler alle om å tenke seg om før dere velger KLP .. media blir neste instans
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre ikke mulighet for å svare ut enkeltsaker. Anbefaler deg å ta kontakt med riktig avdeling på e-post, [email protected]. KLP Skadeforsikring/Pia