KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styr unna dette forsikringsselskapet for en hver pris. Mer rot og feil skal en lete lenge etter. Feil hver måned med forskjellige beløp alt fra under 2000 til over 6000 kr når en har månedlig betaling hvor beløpet skal være likt i 12 mnd. rater. Når en gir beskjed sier de at de skal fikse det men problemet fortsetter. Etter et år med disse problemene er det stopp. Det siste er at de til å med sender nye regninger til nettbanken. De har sluttet å svare på mail. Makan til dårlig selskap. Herved er dere advart
Hei! Vi svarer alle skriftlige henvendelser innen 24 timer på virkedager. Vi er også tilgjengelige på telefon og chat mandag - fredag kl 08.00-16.00. Jeg får dessverre ikke sett hva som har skjedd på din avtale og hvorfor du ikke har fått svar fra oss, men ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan se på saken. Ønsker deg en fin ettermiddag! Hilsen Anne/Kundeservice
Har hatt mange forsikringer gjennom Klp i mange år (bil,hytte,2 hus osv) Har 2 ganger meldt inn skade: det er den mest grusomme kundebehandling jeg har opplevd. Du blir fratatt alt håp om dekning etter et parminutter, tiltross for at det er mange faktorer som tilsier at dette må man sjekke ut nærmere. Det virker som om at deres eneste misjon er å frata folk alt håp, sånn at de slipper å ta ansvar. Den ene kunne fortelle meg at med et så gammelt hus så dekket de aldri noe som helst, og det etter å ha sett på/hørt på saken min i et par minutt. Banditter hele gjengen
Hei! Jeg får dessverre ikke sett på avtalen og årsaken til at du fikk avslag på din skade. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55548500 hvis du ønsker en ytterligere forklaring. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Trengte hjelp med bilen min, saken min ble lagt på bordet til en saksbehandler som var langtids sykemeldt. Så når jeg kontakt klp var forskjelle saksbehandlere som tok telefonen og ville høre hele historien, men så var det de kunne ikke si noe, fordi saksbehandleren min var en annen og vedkommende vil kontakte meg. Og slik varte i over 2 mnd. Leiebil fikk jeg etter flere dager med mye masse, selv om jeg hadde betalt for dette i nesten over 9 år. Så ikke hør på reklamer, men hør fra venner / kolleger / familien osv før du bestemmer deg. I 9 år trude jeg at KLP bil Forsikring var den beste. Så kom den dagen at jeg trengte hjelp.
Hei! Jeg får dessverre ikke sett på avtalen din eller årsaken til at du fikk avslag på din skade. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55548500 hvis du ønsker ytterligere opplysninger om saken. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
men dårlige services og ikke noe kundevennlig. kommer med trussel med oppsigelse ved tariffbytte, (vanlig mail, ikke brev), klarer ikke å beregne korekt tariff, kunde må henvise på dette! Klarer ikke med å tilby husdyrforsikringen.minimum 200 tegn- hvorfor dette?
Hei! Vi tilbyr forsikring på hund og katt. Forøvrig ber vi deg ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
For stor prisjustering årlig. Etter mange års kundeforhold tar selskapet det som en selvfølge at avtalen fornyes.
Hei! En forsikringsavtale fornyes automatisk ved hovedforfall dersom vi ikke har mottatt oppsigelse. Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller på e-post til [email protected] slik at vi kan gå gjennom avtalen din og sjekke at alt er riktig. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
En hyggelig blid og veldig hjelpsom mann jeg snakket med da jeg skulle flytte over forsikringer til KLP. God hjelp, god forklaring. Tusen takk for god service.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med prosessen med å bytte selskap. Det setter vi stor pris på å få høre! Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål til avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Veldig hyggelig og god service. God hjelp, god forklaring.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Vi setter stor pris på å få så positiv tilbakemelding! Ønsker deg en rikig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice