KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter vannskade leide de inn firma som brukte ufaglært arbeidskraft. Møbler, gardiner, puter, tepper ble utsatt for store mengder pussestøv, før alt dette ble lagt oppi i senga mi. Når klp er ansvarlig for skadene så må alle være obs på at de bare erstatter med 50% siden tingene dine er brukt.... Støpte kjøkkengulv med helling på flere cm. Kjøkkenbenk hella fremover med flere cm. Det var "buler" i gulvet og det sto i spenn i veggen. Til tross for dette mente klp at det var bra utført jobb!! Når en klager inn dårlig jobb blir en møtt av en utrolig arroganse.... Anbefaler alle å finne ett annet sted til forsikringene sine!!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er ikke hyggelig å høre at du har hatt dårlig opplevelse med oss. Henvendelsen din er videreformidlet til oppgjørsavdelingen våres, og håper da at du ble fornøyd med løsningen vi kom frem til deg til slutt. Hvis ikke anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss gjennom kontaktskjemaet på www.klp.no KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg vet det er helt normalt at forsikringer går opp etter 1. år men at årssummen av forsikringene gikk opp med vell over 8000kr det hadde jeg ikke trodd. Jeg tar det som et tegn på at klp ikke er interessert i meg som kunde.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er ikke hyggelig å lese at du har fått så høy prispåslag på din forsikringsavtale etter 1 år. Jeg har dessverre ikke mulighet for å svare på enkeltsaker, men du må gjerne ta kontakt med oss gjennom kontaktskjema på www.klp.no og høre om begrunnelse for prisøkningen du har fått. KLP Skadeforsikring/Pia
Man opparbeider seg pensjonspoeng. Det er super forsikring. Veldig fornøyd
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å lese at du er fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Meget bra på alle mulige måter - god service - tar vare på mine interesser.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
God pris og fin kundebehandling. Profesjonelle ansatte og hyggelige opplevelser. Oversiktlig min side.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å lese at du er fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg snakka med en agent hos dere. Han fortalte at jeg ikke kunne være kunde hos dere. Nå er jeg plutselig eiger av en meget dyr forsikring, og det en stund etter at jeg fiksa forsikring i et annet selvskap.
Hei, Takk for din tilbakemelding, vi tar det med oss videre. KLP Skadeforsikring/Pia
Henvendte meg mandag 03.05.21 hos dere, på grunn av bil (anonymisert), skulle omregistreres på meg fra denne dato. Fikk tlf etter at jeg sendte Mail med opplysninger. Jeg besvarte alle spørsmål, og han sa at alt var i orden. Dette stolte jeg på. Svarte JA på melding som berkreftelse. Idag fikk jeg melding på Digipost om dagbøter fra Trafikkforsikringsforeningen. Denne måtte jeg betale, selv om kundebehandler innrømmer at det var han som hadde registrert feil nummer. Dette føles urettferdig, og synes ikke dette er god service. Mvh Signe P.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Har undersøkt saken nærmere, og vi beklager for ulempen dette har medført for deg. Du vil få en personlig e-post angående dagsgebyr du har mottatt. KLP Skadeforsikring/Pia