KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Man opparbeider seg pensjonspoeng. Det er super forsikring. Veldig fornøyd
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å lese at du er fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Meget bra på alle mulige måter - god service - tar vare på mine interesser.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
God pris og fin kundebehandling. Profesjonelle ansatte og hyggelige opplevelser. Oversiktlig min side.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å lese at du er fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg snakka med en agent hos dere. Han fortalte at jeg ikke kunne være kunde hos dere. Nå er jeg plutselig eiger av en meget dyr forsikring, og det en stund etter at jeg fiksa forsikring i et annet selvskap.
Hei, Takk for din tilbakemelding, vi tar det med oss videre. KLP Skadeforsikring/Pia
Henvendte meg mandag 03.05.21 hos dere, på grunn av bil (anonymisert), skulle omregistreres på meg fra denne dato. Fikk tlf etter at jeg sendte Mail med opplysninger. Jeg besvarte alle spørsmål, og han sa at alt var i orden. Dette stolte jeg på. Svarte JA på melding som berkreftelse. Idag fikk jeg melding på Digipost om dagbøter fra Trafikkforsikringsforeningen. Denne måtte jeg betale, selv om kundebehandler innrømmer at det var han som hadde registrert feil nummer. Dette føles urettferdig, og synes ikke dette er god service. Mvh Signe P.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Har undersøkt saken nærmere, og vi beklager for ulempen dette har medført for deg. Du vil få en personlig e-post angående dagsgebyr du har mottatt. KLP Skadeforsikring/Pia
Har hørt mye bra om KLP og det virker som et trygt og godt selskap.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg. Det setter vi stor pris på.
Jeg har problemer med å svare på egenerkleringen ,får den ikke til å virke. Så en annen ting, går det Ann å få forfall på fakturaen mellom 20 og 25 i mnd.
Hei, Takk for tilbakemelding. Du kan bestemme selv hvilket forfall du vi skal trekke deg. Grunnet begrenset informasjon og GDPR, så har vi ikke mulighet til å svare på enkeltsaker på bytt.no. Anbefaler deg å ta kontakt med oss på e-post eller telefon, så hjelper vi deg gjerne. KLP Skadeforsikring/Pia