KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig tilgjengelig kundeservice og som yter god support.
Grei pris på god forsikring, fikk lett kontakt med kundeservice
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Vi ba om hjelp for skade i krypkjeller, de sender en takstmann som ikke lytter på oss, men legger kun ved å snskke oss ned til forsikringen
Hei, Takk for tilbakemelding. Det er dessverre vanskelig å svare på skadesaker, da vi bruker ulike takstmenn ut i fra hvor man bor. Hvis du mener du har fått feil oppgjør kan du ta kontakt med oss på e-post eller telefon. KLP Skadeforsikring/Pia
Vanskeligt og komme igjennom på telefonen. De ringer ikke opp igjen til avtalt tid.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre hatt noen problemer etter vi byttet telefonsystem, det er beklagelig at du har hatt problemer med å komme igjennom til oss. Du må gjerne ta kontakt med oss gjennom kontaktskjema på www.klp.no angående dette. KLP Skadeforsikring/Pia
Ved å bli "tvangsflyttet" til Sandnes kommunale pensjonskasse i forb. med kommunesammenslåing, mister en medlemsfordelene i klp. Dette utgjør ca. Kr. 5.000 i året.
Hei, Synd å høre at du har en annen pensjonskasse en KLP og av den grunn har mistet medlemskapet ditt hos oss. Vi får håpe at kommunen din flytter pensjonskassen sin tilbake til KLP. KLP SKadeforsikring/Pia
Jeg er godt fornøyd med KLP. Når jeg skifter bil tar jeg alltid en runde på forsikringene mine. Det betyr ikke at jeg er missfornøyd med selskapet. Jeg har nå gått over til el-bil og ønsker derfor å sjekke prisene
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er fint å lese at du er fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Har bare gode erfaringer med saksbehandling og oppfølging av saker.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia