KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har problemer med å svare på egenerkleringen ,får den ikke til å virke. Så en annen ting, går det Ann å få forfall på fakturaen mellom 20 og 25 i mnd.
Hei, Takk for tilbakemelding. Du kan bestemme selv hvilket forfall du vi skal trekke deg. Grunnet begrenset informasjon og GDPR, så har vi ikke mulighet til å svare på enkeltsaker på bytt.no. Anbefaler deg å ta kontakt med oss på e-post eller telefon, så hjelper vi deg gjerne. KLP Skadeforsikring/Pia
Nettopp vært i kontakt ned kundebehandler for pristilbud. Rask svar på tlf, hyggelig kundebehandler og rask tilbakemelding på mail på prisoverslag. 👍 Noe betenkt etter at jeg har gått igjennom hva kundene tenker om KLP. Tror jeg betaler litt ekstra for å være kunde der jeg er pr. nå.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi forbedrer oss stadig, og vi har to år på rad vært blant topp tre på kundeservice i forsikringsbransjen, analyse gjort av Kantar. Vi håper du ønsker å bytte til oss neste gang du tar en gjennomgang av forsikringene dine. KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg opplever å bli hørt og forstått og ikke minst hjelp. Evig takknemlig for å møte en så imøtekommende forsikringsrådgiver. Tusen takk!
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du fikk god hjelp av en forsikringsrådgiver hos oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Rimelig pris og hyggelige folk. Absolutt og anbefale hvis du er medlem i KLP.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av både gode priser og ikke minst fornøyde kunder, vi er veldig glade for at du fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Setter opp prisen og alt blir dyrere selv om min bonus blir høyere og at vi er skadefrie.
Veldig fornøyd med mine forsikringer, bil og reise! Kjapt å komme igjennom på kundeservice! Føler meg godt ivaretatt, og fikk den hjelpen jeg trengte når jeg fikk bruk for forsikringen ved bilskade!
vennlige,oppriktige og med gode råd,tar vare på kunden og er hjelpsomme. Åpen om produkt og tilbud,kan svare på alle mine spørsmål .Lett forståelig og konkret info. Føleler meg og mine behov godt ivaretatt også etter samtalen og avtalen er gjort:)
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale. Vi er glade for at du følte deg ivaretatt og fikk god hjelp. Vi setter pris på din tilbakemelding. KLP Skadeforsikring/Pia