Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tar aldri telefon, bilen min er uforsikret uansett om forsikringen er betalt.
Hadde forsikringene mine hos Vardia forsikring i noen år med gode avtaler på hva som skulle dekkes i hver forsikring. Så ble de kjøpt opp av Nemi forsikring, de økte prisen litt på forsikringene, men skrev at det ikke skulle bli noe forandret. Etter å ha forsøkt å komme inn på nettsidene deres over 1 år for å se hva forsikringene mine dekker, tok jeg endelig kontakt på tlf. Fikk tilsendt på email vilkår, betingelser og hva jeg betaler. Der kunne jeg se til min forferdelse at blant annet reiseforsikringa jeg betaler plutselig ikke dekker annet enn tyveri og avbestilling, mens medisinsk er finurlig skrevet at man må ha med seg EU folketrygden kort, som kun gir rettighet å få samme pris på helsetjenester i landet du er i på lik linje med dem som bor der. Jeg har jobbet i utlandet over flere år, hvor den viktigste forsikringa for meg er unlimited dekning på medesinsk hjelp om uhellet skulle skje. Var flere andre ting de hadde fjernet fra mine forsikringer etter oppkjøpet av Vardia. Innbo hadde jeg bedt om å øke dekningen til 500 000 for få år siden, den var kun nede på 300 000 å noe. Men nå er jeg altfor forbanna til å tenke klart. Hold dere unna folkens!
Nemi hadde min side men er ikke oppe og går pr dd, slik har det vert leeeennge, minus minus.
Om fokus kun er på årspremien kan du godt velge Nemi. De kan gi gode tilbud og øker så prisen kraftig i ettertid. Tilbyr en elendig kundeservice og forsikringsagenter som feilinformerer. Ingen hjelp å få om uhellet er ute. Et selskap gjennomgående preget av rot.
God service. Det var lett å bytte og selgeren var ærlig når han sa direkte om visse avtale blir virkelig billigere eller nei, selv om det én forsikring var ca. det samme pris som nåværende selskapet, jeg byttet til Nemi fordi selgeren var ærlig og sant. Takk!
Jeg fikk vann i kjelleren på grunn av graving i hagen. Jeg tok skaden på min forsikring og ble da trukket for egenandel. Nemi tok kontakt med gravefirmaets forsikringsselskap og fikk tilbake skadeoppgjøret som de hadde betalt til meg. Da har vel ikke min forsikring blitt belastet og jeg burde få igjen egenandelen, noe som ikke har skjedd. Dette er ting som det ikke skulle være nødvendig for meg å følle med på. Det tok også lang tid før takstmann kom. Dårlig.
Det skal sies, Nemi har gode priser på sin forsikring. Men, det er jo først når en trenger hjelp en ser hva pengene er verdt. Jeg får nå refundert for min avbestilte reise grunnet regjeringens reiseråd i forbindelse med Covid19, men ikke uten en viss frustrasjon og lang ventetid som forklares med at prioriteringen har blitt gitt til de som allerede var på reise. I midten av April skulle en tro at de fleste i den gruppen er hjulpet hjem. Min side er som flere nevner nede siden lang tid tilbake, får derfor ikke sjekket detaljene på min avtale. Dernest kommer alle henvendelse via én mailadresse, ikke direkte til den som behandler min sak. Jeg har dermed hatt to kundebehandlere, og da jeg ønsket å ettersende dokumentasjon kunne jeg ikke finne en post adresse direkte til den riktige. Kundebehandler var heller ikke spesielt interessert i den dokumentasjon jeg ønsket å ettersende etter vår telefonkontakt. Nemi må aller først få sin nettside i orden slik at kundene kan logge inn og se sine avtaler. Dernest bør det være én kundebehandler som gir tilgang til sin mailadresse og et direkte telefonnummer. Jeg opplever å ha hatt en begrenset mulighet for kommunikasjon. Jeg er nå i gang med å undersøke betingelser hos andre aktører for mine forsikringer.