Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk et godt tibud, men etter hvert viser det seg at det har steget veldig
Lett å få kontakt, lite byråkrati - hyggelige saksbehandlere.
Nemi er bra, men man skal alltid vurdere markedet minst 1 gang i året
Fra første dag ble det bare rot. Avtalt pris ble en annen når fakturaen kom. Fikk rettet opp i dette til slutt. Skulle motta en velkomstgave. Denne kom aldri. Nemi gav skylden på Posten (dette bør de holde seg for god for å gjøre). Da de skulle avslutte mine forsikringer i selskapet jeg var kunde i, så sende de dette til et helt annet forsikringsselskap som jeg ikke var kunde i. Da kom det inkasso fra selskapet jeg var kunde i. Når jeg hadde vært kunde hos Nemi så får jeg en telefon om de kunne gi meg tilbud på forsikringer og ønsket meg som kunde (når jeg allerede var kunde der) Hvis det er så mye tull bare med å være kunde der, så vil jeg ikke tenke på hvordan det blir ved et evt skadeoppgjør. Da tenkte jeg det var best å komme seg langt unna Nemi. For godt. I ettertiden har jeg blitt oppringt flere ganger der de vil gi meg et tilbud igjen. Svarer nei takk, så ringer de igjen neste dag. Når jeg opplyser hvilket selskap jeg er kunde i idag så snakker de bare dritt om andre selskaper. Det bør Nemi holde seg for god for hvis de skal være et seriøst selskap. Nå har de ringt igjen to dager etterhverandre, å siste jeg snakket med var så uhøflig da jeg nevnte dette, at han sa han ikke var interesert i å snakke med sure folk å bare la på. Får håpe de ALDRI ringer igjen. Dette har holdt på i flere år nå. STYR UNNA
Jeg har vært kunde hos Nemi Forsikring i drøye to år og er svært fornøyd med tilbudet de gir. Spesielt setter jeg stor pris på ordningen med personlig forsikringsrådgiver. Jeg blir godt ivaretatt av en rådgiver som er hyggelig og dyktig, gir raske tilbakemeldinger og får meg til å føle nærhet til selskapet.