Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bruker en svenske som forsikringsagent og er godt fornøyd med god service, konkurransdyktige årspremier og ikke minst med godt og gemyttlig humør. Liker å forholde meg til en fast agent som enkelt kan kontaktes via mobil eller mail. Samler alle forsikringer på en plass og betaler hver måned uten å betale ekstra for dette.
Helt ok, plutselig veldig stor økning i årspremie på tross av at jeg ikke har bil og endringene hovedsaklig skal gjelde bileiere..
Rask respons nå jeg hadde vannskade i huset. Posetive representant fra Nemi, takstmann kom fort, rask avgjørelse. Veldikt positivt av Nemi 😀
Har en personlig rådgiver i Arendal, helt super kundeoppfølgning! Lett å kontakte, følger opp spørsmål, og har alltid vært villig til å revurdere priser på poliser. Prisene har de alltid klart å matche eller slå konkurrentene sine på. Har til nå ikke hatt skade hos Nemi, men etter nøye gjennomgang av vilkår, sammenlignet med konkurrentene, kan jeg ikke se noen svakheter i Nemi sine vilkår.
Jeg har fått en meget god kundeveileder som hjelper meg med å finne de beste alternativene for mine forsikringer. Jeg har aldri opplevd noe negativt med Nemi. Meget fornøyd og jeg har aldri angret på at jeg gikk over til dem.
Lett å komme i kontakt med. Har ikke hatt noen skader, så ingen erfaring på dette punktet.
Nemi betalte ut for en motorskade (bytte av motor) i 2016 og jeg betalte 23 000 kr i egenandel. Så, over ett år senere setter de opp prisen med 4000 kr i året for å tjene inn denne erstatningen. Er det i det hele tatt tillatt? Har byttet forsikringsselskap samme dag..