Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger lovet gull og grønne skoger, men da papirene kom, var de noe helt annet, og ikke slik som han ga utrykk for. Bare lureri. Hold dere unna, eller les alt med liten skrift!!
Hadde en tilfelle hvor jeg ble først kjørt på bakfra i venstre fil så kjørte samme bilen i høyre fil og dundret bilen i min. Holdt på å kjøre inn i autovern og kunne anmeldt fører av andre bilen til politiet for mordforsøk, men lot være da han tok på seg all skyld og la seg padde flat. Tok saken til Nemi og de nektet å lakkere hele fangeren som det er vanlig å gjøre i slike tilfeller. Ikke ville de oppgradere leiebilen min heller. Hadde bilen stående 2 uker på AutoIn og etter 2 uker ser jeg at bilen ser så si det samme ut, faktisk har AutoIn klart å ripe lakken min enda mer. Har tatt bilde og klaget til Nemi men all erfaring og tilsier at saken blir henlagt og lagt død. Skal gå videre med dette til forbruker rådet! Nemi forsikring: ta bedre vare på kundene deres, dere lever av dem!
Fått mail idag om fornyelse av min bilforsikring. Ser plutselig av det står kun 8.000 når jeg gjennom alle år har hatt mellom 20-25.000. Kontakter de og rådgiveren min har selvfølgelig sluttet. Og de ikke kan tilby meg den samme prisen. I tillegg har den rådgiveren skrevet at jeg startet min kjørelengde på 120.000, når min kilometerstand PR dags dato står på 88.190. Denne rådgiveren var veldig på å gi meg en god avtale og pris så jeg kunne bytte fra Gjensidige. Han var 150kr billigere pr mnd så hvorfor ikke. Jeg anbefaler alle å få sjekket sin avtale eller bytte. Tydeligvis så trikser noen på Nemi med tallene og folk kjører rundt i god tro med feil forsikring.
Raske tilbakemeldinger - rask saksbehandling. For høy premiekonsekvens (bil) på "småskader".
Jeg advarer dere på dett sterkeste unngå denne forsikringa, de vil ha bare kunder som gjør aldri feil gjør du det så er du ille ute.
Før jeg tegnet forsikring, ble jeg lovet personlig forsikringsrådgiver. Men det var ikke tilfelle. Prøvde flere ganger å kontakte "min rådgiver " uten å lykkes. Skuffende. Ellers er fornøyd.
Det er lite kontakt jeg hadde hos KLP med to biler det er ikke noen problemer. De har ikke mye kontakt med kunder.