Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask saksbehandling. Grei oppfølging underveis. Har ikke hatt noen utfordringer ved skader. Irriterende at de mangler eFaktura.
Bare positivt fra meg. Har 1 kundebehandler å forholde meg til. På godt og vondt. Veldig veldig bra. I tillegg må jeg skryte av den kundebehandler jeg har. Veldig dyktig så langt. Mvh Espen N.
Lang behandlingstid når uhellet er ute. Lite forståelse for bekymringer jeg som kunde hadde. Ble greit enige etterhvert. Så gikk det en periode så satt de opp forsikringene 25 prosent økning. Mulig det er innenfor at selskapene gjør slikt men virket som straff for å ha vært rammet av uhell som jeg ikke kunne ha hindret.
Kan bli bedre på enkelte ting. Prisen kan bli noe lavere. Men ellers har jeg opplevd og bli hørt og forstått. Det er noe jeg setter høyt.
Endelig er vi kommet trygt hjem. Den 3. d.m. blei jeg innlagt på sykehus på Gran Canaria med akutt nyrestein. Ca kl 21 ringte vi Apollo for å få lege, ca 15 minutter etter var legen kommet på hotellet. Samtidig ringte vi Østfold Forsikring AS, etter kort tid ringte de tilbake, så vi fikk opplysninger vi trengte til S.O.S. International. Så min oppfordring er: Tegn reiseforsikring hos Østfold Forsikring, for der er det høy service grad, dei ringer tilbake etter kontortid (bryr seg om sine kunder), og reis med Apollo. GOD TUR Hilsen Reiseglad Thorleif S
Liker at jeg kan ha en kundekontakt å prate med. For meg har Nemi vært billigere enn konkurentene.
Opplevde en fantastisk kundeservice i forbindelse med en skade. Løste det hele meget kjapt og på en ypperlig måte.