Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplevde at selskapet vr billig i forbindelse med bytte fra annet selskap men at de deretter trinn for trinn priserseg oppover slik at de ikke lenger er konkunsedyktige.
Et forsikringsselskap som ikke tar ansvar og prøver å alltid gjøre alt de kan for å ikke utbetale erstatning.
Virket veldig flott når jeg ble kunde. Nå, jeg skal ut av dette selskapet. Kø på telefon. Saksbeh ringer ikke opp. Sendt x antall meldinger,de blir ikke besvart. Kundeservice er fraværende.
De er raske med oppgjør når ulykken ute og de er rimelig
Ingenting å utsette på forsikringene hos Storebrand, selv om jeg ikke har erfaring fra skadeoppgjør enda.
Unngå selskapet med alle mulige midler. Fikk en vannskade for snart 7 måndere siden. Ennå er ikke skaden utbedret. Etter de hadde revet skaden og gjort kjøkkenet klar til midlertidige bruk fikk jeg ny skade fordi de ikke hadde sikret rørene. Jeg kom hjem fra ferie og satte på oppvaskmaskinen, da var avløpsrøret av i etasjeskiller og jeg fikk vann gjennom taket og ned i etasjeskiller. På grunn av endringer i legge anvisning for parkett på porøse lydplater fra Hunton skal selskapet som skal gjøre utbedringen ha 118 000kr for å legge gulvgips på 75 m3 gulv. Da jeg spurte forsikringsselskapet om hvem som skulle betale for det ble det stilt i over 3måneder. Fikk da endelig kontakt etter utallige meldinger og flere forsøk på å få tak i noen som kunne si noe om saken på telefon. På toppen svarte de ikke på spørsmålet engang, da de svarte for første gang på 3 måneder og 20 dager, de kom bare med et forslag om kontant oppgjør. Selskapet vil ikke dekke vannskaden deres utvalgte selskap har forårsaket. Jeg må betale 118 000 for å få dem til å fullføre jobben. Sitter ikke igjen med et inntrykk av at det var vits i å forsikre seg her. Jeg pleier ikke å skrive omtaler men dette selskapet burde ikke ha rett til å drive med forsikring, håper det kan hjelpe noen til å havne i en lignende situasjon.
Vet ikke selv hvilke forsikringer de har. Ved samtale gjentar vi flere ganger at det omhandler barneforsikring - og de spør hva produktet heter. Ber om fødselsnummer - får det, men finner ikke barnet. Ber om polisenummer - får det, men finner ikke forsikringsavtalen. Sier deretter at vi har kommet feil og sender oss inn i telefonmølla igjen med tjue automatiserte trinn for ANDRE gang på fem minutter. For tredje gang finner de barnet, men sier de ikke har noe med den problemstillingen å gjøre. For sistnevnte kundekonsulent som faktisk finner barnet, driver regnskap! Et eneste stort korthus. De ansatte vet ikke hva de driver med; det kan virke som de er ansatt for å gi inntrykk av at de har noe som heter kundeservice, men de har absolutt null peiling på hva de driver med og sender oss inn i køen på nytt straks vi har «kommet feil». Feil har vi kommet, for dette er Storebrand forsikring. Advares sterkt mot dette selskapet som er fullstendig blottet for kundeservice og kunnskap om egne produkter. De eneste som vet hva de gjør i dette selskapet, er fakturautstederne! For faktura kommer punktlig hver måned. Der stopper det riktignok. Vi kommer til å finne oss nytt forsikringsselskap.
Jeg trykket reserver mot opptak. Storebrand ville likevel ha opptak av samtale i spørsmålet om jeg selger biler , selv om jeg sa jeg har flere reg på meg pga barn u 23 år. Prøvde deretter å forsikre pr nett , men da var dette sperret for meg. Jeg forsikret deretter bilene på Gjensidige pr nett.
Markedets beste barneforsikring, men veldig treg å svare på henvendelser.
Takk for at du verdsetter produktet vårt - det er vi stolte av. Håper du har fått kontakt med oss - her må vi skjerpe oss og vi kan bedre.
Nå er det en måned jeg har sendt skademelding og sendte mange meldinger uten å få svar.
Det høres ikke bra ut - om du sender oss melding på innlogget side, skal vi kunne svare raskt. Nå har denne høsten vært særdeles skadefrekvent, så vi ligger nok noe bak normal saksbehandlingstid, men supert om du ringer oss slik at vi kan finne ut av hvor dette har stoppet opp.
Ble for en stund tilbake kontaktet av en hyggelig selger som kunne love både bedre dekning og lavere pris samlet på mine forsikringer. Selgeren var ikke så opptatt av å spørre hva jeg faktisk hadde i gammelt selskap, og spurte i stedet omtrentlige spørsmål og lovet at de kunne gi et bedre tilbud. Kort tid etter signert avtale kom varsel om endring av pris og bonus, og hele besparelsen som var lovet forduftet. Klaget på endringen og viste til signert tilbud og samtale med selger, og opplyste om at om de ikke kunne tilby den lovede prisen så ville jeg gå tilbake til mitt gamle selskap. Ble kontaktet av en klagebehandler og hadde min mest ubehagelige samtale med en kundebehandler noensinne. Han var hissig, avbrøt meg hver gang jeg prøvde å si noe og sa at alt var min skyld som ikke hadde gitt nøyaktige nok opplysninger. Alle forsøk på å komme til og si at jeg ga selger den informasjonen han ba om, ble avbrutt, og hver gang jeg prøvde å komme til orde ble klagebehandler mer hissig og høylytt. Etter en del forsøk på å komme til orde ga jeg bare opp og la på.
dårlige å noen gode.Ikkje bare bra kunne vært bedre .
Takk for hyggelig rating, vi hører gjerne fra deg om forbedringspunkter du ser, da det nok alltid vil være noe vi kan forbedre oss på.
Begynner å bli meget misfornøyd med Storebrand . Nylig har de økt priser med flere tusen i året uten å varsle på forhånd . Fikk sjokk når jeg fikk fakturaen. Jeg kan kalle det lureri på det reneste . Hold dere unna Storebrand og sats heller på andre selskaper som både er oppriktige og seriøse og ikke minst økonomiske .
Føltes ut som en rimelig leverandør da jeg gikk dit. Etter første året økte de prisene mellom 12-17% på hver av mine. Uten at jeg har brukt forsikringene. Da havnet jeg her på bytt!
Savner å kunne ta lettere kontakt uten å bruke chat.
Du kan ringe oss og om det gjelder en skadesak finner du direktenummeret og kontaktinformasjon til din kundebehandler på "Mine skadesaker".
Vann inn i hybelen i huset etter "hans". Nå er det gått over 2 uker siden de var på befaring fra skadefirma, rapporten er enda ikke sendt til Storebrand. I mellomtiden har det kommet fukt og sopp (?) på vegger og inventar til leieboer, og inneklima er uutholdelig for vedkommende som har astma og sett seg nødt til å flytte ut. Ingen hjelp å få hos Storebrand, de må vente på rapport. Det er helt hårreisende! Idag har vi forsøkt ringe hele dagen uten å få kontakt med noen, ingen har heller ringt opp igjen. Vi angrer bittert på at vi byttet til Storebrand.
Takk for at du sier i fra og vi må bare beklage. Både vi og våre avtaleparter jobber nærmest døgnet rundt i disse dager etter Hans og nå sist styrtregnet på Østlandet. Dette er ekstraordinært og selvsagt ikke slik det skal være. På innlogget side på Storebrand.no får du direktekontakt med din kundebehandler. Ta kontakt her og forklar situasjonen, så skal vi selvsagt se om vi kan hjelpe med en foreløpig løsning. Forsikringsbransjen har nær 7000 skadesaker etter Hans alene og det har derfor oppstått en knapphet på tørkeutstyr og håndtverkere som kan bistå. Utstyr er på vei inn fra resten av Europa og vi håper at dette snart er under kontroll.