Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Oppgjør er veldigt bra, kjøp av forsikring kunne vært bedre ,
Takk for at du likte oppgjørsprosessen vår, men synd at salgsprosessen ikke svarte tilsvarende til forventningene. Tips oss gjerne om hva vi kan gjøre for å forbedre oss.
Jeg er ut etter en bra forsikring selskap, siden jeg har så mange biler er pris viktig
Tusen takk for at du valgte oss og vi satser på at du ikke vil bli skuffet.
Ble utsatt for hærverk på egen ny innkjøp brukt båt på henger utenfor egen bolig i midten av juni mnd 2023. Storebrands takstmann ga en altfor lav takst og utbetaling av oppgjøret tok hele 8 uker selv etter gjenattte purringer både til takstmann og til storebrand pr tlf og mail. Da var sommeren og båtlivet over for min del. Så derfor mister Storebrand meg og min familie alle våre forsikringer. Min anbefaling er at en styrer unna Storebrand forsikring pga overnevnte.
Dette høres ikke bra ut og det er bare å beklage på det sterkeste at vi ikke har klart å levere på dine forventninger til oss som selskap. Slik skal det selvsagt ikke være og jeg vil gjerne se nærmere på din historie for å lære av våre feil.
Veldig proft og ryddig selskap. Hadde skadesak og pengene var på konto dagen etter. Anbefales
Tusen takk, godt å høre at vi levde opp til forventningene og vårt eget ønske om å være Norges beste forsikringsselskap.
Jeg regner med at etter overgang fra IF vil det ta tid med rutiner og bruk av ny levrandør
Generelt ett veldig bra forsikringsselskap, men er blitt dyrere med årene
Etter et ALT for langt kundeforhold til Storebrand, så sier vi takk og farvel! Skrekkelig kundebehandling, fakturasurr og ekstremt arrogante og inkompetente medarbeidere. "takk" og farvel! Lykkelig over å ha funnet EKSTREMT mange flere selskaper der ute som tilbyr en helt annen service, og på noen tastetrykk så sparte husholdningen 8.000,- kroner i året i forsikringer!
Hyggelig kundeservice ved skade sammen med polygon . Ønsker å se på årspremium med dem først. Men de har ikke utleieforsikring inkludert.
Takk for hyggelig omtale og ta gjerne kontakt med vårt Kundesenter for å se om vi kan oppfylle det forsikringsbehovet du skisserer.
Ingen problemer så langt. Minus : Erstatter ikke dusjkabinett etter eksplodert vegg, på innboforsikringen.
Takk for hyggelig tilbakemelding. Uten at jeg kjenner saken din, er dusjkabinett normalt ansett som en del av boligen og skal da vurderes under husforsikringen og ikke innboforsikringen, som er ment å omfatte mer det løse inventaret.
You pay monthly and you cannot use your insurance!!! Unbelievable You have to call milion times this insurance and no-one help you !!!
Sorry to hear about this, remember you can always contact us at "Mine skadesaker" when you log in at storebrand.no. Here you also will find the telephonenumber to your claimshandler.
Kondemnerte bilen min 2.mai. 12.juni er fortsatt ikke oppgjør som er akseptert av meg kommet inn på konto. Fremgang i saken, fra dag en, har kun vært når jeg kontakter selskapet. 10 av 10 ganger får jeg ikke kontakt med saksbehandler når jeg ringer oppgitt nummer, men blir henvist til kundesenter. Ringer alltid når de åpner kl.1000. Har ikke noen spesiell skadestatistikk, og har aldri hatt problem i andre selskaper ved skade. Mann 57 år.
Totalt har jeg hatt 2 tilfeller med forsikringsoppgjør med selskapet og jeg har en meget god erfaring med dette selskap. Det er hurtig svar på oppgaver og orientering om hvordan dette skulle takles.
på svært få år har denne husforsikringen dobblet seg. Dette er uakseptabelt.
Svært dårlig nettløsning, dårlig oversikt, tar lang tid å komme i kontakt med kundeservice. Feilmeldinger i nettløsninger som varer i måneder, umulig å endre eksisterende forsikringer. Meldt fra om dette, men storebrand forstår ikke at det skal være noe problem. De bør se til gjensidiges nettløsning, eventuelt utarbeide en app.
Dårlig dekning ved skade både på bil og reiseforsikring. Surrer med papirer på huset ovenfor banken ved fornyelse så banken får feilaktig beskjed om at forsikringen er oppsagt. Generelt middelmådig kundeservice og til tider veldig vanskelig å få tak i. Veldig lite personlig i sin kommunikasjon, man forstår veldig godt at man bare er et nummer i systemet.
gode og informative kundebehandlere med nogenlunde konkuransedyktige priser