Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ønsker å se hva alle andre kan tilby på pris selvom Storebrand leverer en OK produkt. Skader ikke sjekke dette opp hvert år om man kan spare noe tusenlapper.
Ble lovet 30% startbonus og de skiftet tilbake til 20% selv når jeg har skriftelig bevis på tilbud og aksept.
God nettrabatt, litt lang ventetid på tlf. Bra dekning på bil og reise.
Aldri mer Storebrand til dem lærer noen av sine annsatte folkekikk og respekt. Bytt ut ansatte som ødelegger selskapet. Nå har dere mistet en kunde, mister flere kunder hvis dere ikke retter opp i det.
Jeg har brukt Storebrand forsikring i 6 år nå. Har vært veldig fornøyd med det. Kan godt anbefale det til andre.
Er det beste jeg har fått til nå av tilbud fra forsikringsselskap.
I en ganske opplagt sak i min favør klarer eller vil de ikke unngå en skylddeling.
Hyggelige selgere, men tragisk på oppfølging ifbm skadesak. Innleid takstmann på bilskade, som helt klart jobbet for å dra prisen mest mulig ned. Oppleves som frekk og arrogant. Storebrand valgte å ikke besvare henvendelse vedr takstmann.
Meget bra, men kunne vært lenger åpningstider, kun de eg meine om min omtale.
Hjelper ikke å kjøre E18 hver dag og ikke ha inkludert steinsprutskader i forsikringen.
Meldte inn skade, takstmann på plass samme dag. Nå 14 dager etter svarer ikke saksbehandler på mail, ingenting skjer med saken og vi får ikke ordnet opp i skaden da vi ikke vet noe om størrelse på evt oppgjør. Storebrand frarådes på det sterkeste!
Ingen gode opplevelser. Bare økende pris hver gang man mottar regning.
Generelt trege på å gi tilbakemeldinger og kontakte deg. Er vel greie på pris men som sagt hadde det vært bra med rask tilbakemelding.
Jeg er en drømmekunde! Betaler rikelig premie og har ingen skader.
Fikk beskjed på tlf at skaden ble dekket av forsikringen. Sendte inn all dokumentasjon på saken, og fikk avslag. Tok kontakt og fortalte at vi hadde fått muntlig bekreftelse på at skaden ble dekket. Fikk til svar at dette var i august mnd og at det var en ferievikar som hadde gitt oss gal informasjon.
Service og kundebehandlinga er utrolig dårlig. Vil aldri anbefales til noen.