Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Synes det er et "ryddig" selskap. Har ikke hatt behov for noen oppgjør.
Storebran er det beste selskapet jeg har vært hos.
Ikke noe spesielt altid hyggelig i telefon etc grei oversikt over hva jeg skal betale.
Kjempe bra kunde motak. Kjempe forsikring gode priser.
Bra service og behandling. Hatt bare gode samtaler med de og bra svar. Tommel opp
jeg hadde ikke mye sak ång forsikring men en gang bilen min måtte taues fra hjemme da storebrand forsikring sa at de dekker ikke hjemme hjelp.Det var noe nytt for meg.
Otroligt dåligt företag. Tar dem månader att ta tag i den enklaste sak, men ändå klarar de inte lyssna på mig som kund. Helt bedrövliga.
Rimelig og bra. God service.
Jeg har ett regresskrav som visstnok gjør at jeg ikke kan få forsikring, bytte mobilleverandør ol. Tok dette opp med brønnøysundregisteret og de har ikke noen dårlig betalingsevne eller andre negative bemerkninger på meg, og mener at det må ligge noe fra veldig gammelt av som ikke har blitt stryki ut av registeret. Men Storebrand ga meg en sjanse
Savner at de spesiferer smykkene mine. Det gjorde de der jeg var kunde før.
Har hatt et godt inntrykk av selskapet, men de øker prisene hvert år og det taper de kunder på. Ellers har de ordnet opp hvis det har vært noe.
Bra på alt jeg har vært bort i. Føler meg ivaretatt.
Opplysninger om skyldsforhold som går motsatt av saksavgjørelse.
Gode priser og gode dekninger. Noe lang saksbehandlingstid og tilgjengelighet trekker ned