Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I snitt gikk mine forsikringer opp 16% mens f,eks båtforsikringene gikk opp 21%. Pga tidene forventet jeg en oppgang i forsikringspremien men ikke så mye. Jeg har ikke hatt noen skader på mange år og har 75% 5 år eller mer i bonus. Forøvrig så har Storebrand mye av mine pensjonsmidler fra arbeidsgiver så nå vil de trolig bli flyttet om de ikke skjerper seg.
Fikk ikke erstattet taptbagasje i Spania. Bilen min ble ikke fikset sist jeg kjørte på en bil
Jeg er veldig fornøyd med forsikringen og kunde begenlingen også.
Nettopp byttet selskap og pris var en stor grunn til byttet. I tillegg var det like god dekning som tidligere. Meget tillitsvekkende og informativ representant.
Bra produkt, bra kundeservice, men høy pris etter første skade
Enkelt og greit å tegne forsikring på nettsidene.
Storebrand sa opp boligforsikringen vår mens vi hadde en sak til behandling. De tok ikke kontakt på tlf først.
God kunnskap og flott tilbud. og medlemskap i huseiernes
Så langt har prisene vært helt ok. Savner å ha en kontakt person.
gode tilbud og god konkuranseevne. Så får vi se hvor mange år dette kan fortsette
Veldig dårlige kommunikasjon og veldig dårlig på å sette på forsikring på bobil når én trenger det
Rask og grei oppgjør ved skade. Hyggelige saksbehandler.
Jeg anbefaler forsikring i Storebrand grei pris bra service
Fikk et bra tilbud men di kunne ikke mestre et annet tilbud jeg fikk
Utrolig dårlig kommunikasjon etter flommen HANS. Naturskadedel og oppgjør/takst var et seig mareritt
Too long time for contact and no answer to certain subject, lots of case is no explaination that company take no care of it respond at resonal time