Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
elendig service, ingen kontakt person. brukte 7 mnd på ein liten skade, kom ingen vei.
Vanskelig å få tak i ang forsikring sak på bil. Holder meg unna Storebrand så langt som det går. Ikke verd pengene man betaler for forsikring hos dem. Styr unna sier jeg
Så langt utførte mine behov, fått utført de tjenesten jeg jeg trenger ;)
Hadde opplevd så dårlig Storebrand reiseforsikring . Ingen ansvarlig . Ringt mange ganger ingen tok ikke telefon Styr unnå.
Elendig forsikring som ikke dekker deg om du utsettes for tyveri. Penger ut av vinduet med andre ord.
Ingen direkte kontaktopplysninger til saksbehandler ved skadesaker, minimum 30 minutters ventetid på sentralbordnummer. Kan sende melding på åpne saker, men de leses sjelden/aldri av saksbehandler, så sentralbord må ringes så de kan purre på saksbehandler. Elendig service, saker som burde vært løst på minutter drar ut i månedsvis.
Etter at egenandel for skade er det ikke gjort noe med saken. 4 mnd etter med er det ikke gjort noe. Ringt og fortsatt skjer ingenting, bortsett fra at ingen vet hvem saksbehandler som har saken er. Virket som han ikke jobber der. Venter fortsatt på at skade skal utbedres.