Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God erfaring. Ingenting negativt å utsette på Selskapet. Sjekker andre kun pga pris.
Lang saksbehandlingstid, vanskelig å få kontakt med kunderservice og noen dårlige erfaringer med kundebehandlere. Styr unna! Langt bedre erfaring med IF og DNB forsikring.
Kundeservice som aldri kan oppnåes på telefon. Forsikringsfakturaer som kommer uanmeldt uten at man har takket ja til forsikringen.
Bilen min har fått sprek på rute og har byttet ruta betalte 2000 kr egen andel men forsikring prisen gikk opp 57 kr hver måned på grunn av glass skade
Langvarig kundeforhold - god service og bra tilbud
Veldig bra kundehåndtering. Rask tilbakemelding. Enkeltog kurant!
Jeg har vært kunde hos Storebrand i en årrekke. Min erfaring er at de er veldig serviceminded når du skal kjøpe forsikring og hjelpsomme med opplysninger i forbindelse med dette. Men der slutter den gode servicen. I sommer opplevde jeg dessverre å bli frastålet mobil da jeg var på ferie. Dette var aller første gang jeg er blitt utsatt for tyveri. Å miste mobil er en ille nok opplevelse i seg selv, alle fine bilder og viktige dokumenter borte, men den behandlingen jeg opplevde hos Storebrand tok kaken og forverret alt. Jeg politianmeldte hendelsen og gikk gjennom alle prosedyrer og lette etter dokumenter slik forsikringsselskapet krevde. Alt munnet ut i et enkelt svar at de avviser kravet mitt fordi de mente jeg var skyld i hendelsen selv som la mobilen min på disken i resepsjonen. Deres definisjon var at jeg glemte igjen varen og at det var min skyld at mobilen ikke lå der da jeg sekunder etter gikk for å hente den. Jeg var maks ti meter fra resepsjonen hele tiden og hadde ikke med meg sekk eller jakke jeg kunne legge min mobilen min i. Mobilen min er stor i størrelse derfor la jeg den på disken for å frigjøre hendene slik at jeg kunne finne fram bekreftelsen av transport og baguetter som jeg hadde printet ut på ark. Jeg syns det er trist at selskapet får kundene til å føle seg så maktesløse når de trenger hjelpen mest. Det får meg til å tenke på hvordan de kan komme til å behandle meg dersom jeg en dag opplever en større skade på bolig eller helse. Så for første gang tenker jeg nå at jeg må se etter et annet forsikringsselskap som tar meg seriøs i alle ledd, ikke bare ved salg. Anbefaler på bakgrunn av dette ikke Storebrand som forsikringsselskap.