Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Avventer tilbud fra andre. Foreløpig undersøkelse viser at forsikringspremien er altfor høy, sammenlignet med andre selskaper.
Bilskade. Kontakt og melding på nett. Melding på nett ugyldig pga ulykke utenlands (Sverige), men ingen informerte om dette. Skade meldt enda en gang etter 3 uker, fortsatt ingen beskjed eller info fra Storebrand etter det. Tydeligvis skulle vi oppsøke noen forskjellige verksteder for å få prisantydninger og totalvurdering av bilen. Etter at vi kontaktet Storebrand skulle en takstman komme og se på den, tok 1 uke før han dukket opp og enda 1 uke før vurdering. Siden total stillhet fra Storebrand igjen. Vi dro da til 2 verksteder for å få skadevurdering. Pris på halve taksten ifra ene verkstedet og ca 4/5 fra andre, Storebrand vurderer sen bilen til mellom 20-30k og vil heller utbetale det og "vrake bilen for oss" enn å lage for halve verdien. Vi velger å få utbetaling og beholde bilen, sen skjer ingenting igjen, etter purring kommer pengene på konto begynnelsen av November. Totalt 2 måneder fra skade til utbetaling. Høstvær med trasig sidevindu. Det vi stusser mest på er de lange ledetidene uten info á la "dette skjer nå:.." eller "dere må nå:.." og faktumet at Storebrand gladelig tar imot penger for full forsikring år etter år uten å ha den minste intensjon å utbetale hvis en reparasjon overstiger bilens verdi. Bilen er fullutrustet og full stylet modell fra fabrikk som ligger bra over "tilsvarende" bilder på finn. Resultat: en total oversyn av alle forsikringene hos Storebrand og en kraftig reduksjon ifra våres side. Siden 2011 har vi betalt over 300k til Storebrand i forskjellige forsikringer. Ikke nå lenger. Som sammenligning var jeg skyldig i en ulykke da jeg var 19 (20 år siden), bilens verdi 7k og skaden kostet 31k, full forsikring, ikke noe problem, mellom man-fre var bilen laget og alt ordnet, Trygg Hansa.
De trekker ut i det lengste før de utbetaler, vi snakker måneder!
Elendig kundeservice, og fullstendig overkjøring av kunder. Kundeservice er totalt uinteressert i krav til kundebehandling, og kjører på med sine beklagelser uten å foreta seg noen som helst forbedringer. Kundesenteret etterspør ikke evaluering, og er ikke interessert i kundetilfredshet. Hjelper ingenting med gode tilbud og priser, når kundene får beklagelser, dårlig behandling, og forbedringer blir ignorert av kundesenteret.
Jeg har all forsikring og pensjon hos Storebrand, men rabattene de fronter, virker ikke reelle. Jeg har aldri hatt så dyre forsikringer før, som nå. Tror ikke tilbudet gjennom jobben gir stort mer i lommeboken, enn det hvem som helst andre fordelskunder hos Storebrand, har. De er gode på å informere om paragrafer og tilbud. Skulle ønske vi i bedriftsavtalen vår, hadde en fast kontaktperson i Storebrand å henvende oss til, for en effektiv dialog rundt våre private forsikringer. Skuffende at vi må ha to kundeforhold i familien, fordi jeg ikke er biologisk far til begge barna.
Meget gode priser på alle mine forsikringer og hyggelig, rask og profesjonell service ved skade på bil. Kan virkelig anbefales.
Fornøyd med de, topp service. Lurer på å bytte hvis noen kan gi et betydelig bedre tilbud. Vært der i flere år.