Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble for en stund tilbake kontaktet av en hyggelig selger som kunne love både bedre dekning og lavere pris samlet på mine forsikringer. Selgeren var ikke så opptatt av å spørre hva jeg faktisk hadde i gammelt selskap, og spurte i stedet omtrentlige spørsmål og lovet at de kunne gi et bedre tilbud. Kort tid etter signert avtale kom varsel om endring av pris og bonus, og hele besparelsen som var lovet forduftet. Klaget på endringen og viste til signert tilbud og samtale med selger, og opplyste om at om de ikke kunne tilby den lovede prisen så ville jeg gå tilbake til mitt gamle selskap. Ble kontaktet av en klagebehandler og hadde min mest ubehagelige samtale med en kundebehandler noensinne. Han var hissig, avbrøt meg hver gang jeg prøvde å si noe og sa at alt var min skyld som ikke hadde gitt nøyaktige nok opplysninger. Alle forsøk på å komme til og si at jeg ga selger den informasjonen han ba om, ble avbrutt, og hver gang jeg prøvde å komme til orde ble klagebehandler mer hissig og høylytt. Etter en del forsøk på å komme til orde ga jeg bare opp og la på.
dårlige å noen gode.Ikkje bare bra kunne vært bedre .
Takk for hyggelig rating, vi hører gjerne fra deg om forbedringspunkter du ser, da det nok alltid vil være noe vi kan forbedre oss på.
Begynner å bli meget misfornøyd med Storebrand . Nylig har de økt priser med flere tusen i året uten å varsle på forhånd . Fikk sjokk når jeg fikk fakturaen. Jeg kan kalle det lureri på det reneste . Hold dere unna Storebrand og sats heller på andre selskaper som både er oppriktige og seriøse og ikke minst økonomiske .
Føltes ut som en rimelig leverandør da jeg gikk dit. Etter første året økte de prisene mellom 12-17% på hver av mine. Uten at jeg har brukt forsikringene. Da havnet jeg her på bytt!
Savner å kunne ta lettere kontakt uten å bruke chat.
Du kan ringe oss og om det gjelder en skadesak finner du direktenummeret og kontaktinformasjon til din kundebehandler på "Mine skadesaker".
Vann inn i hybelen i huset etter "hans". Nå er det gått over 2 uker siden de var på befaring fra skadefirma, rapporten er enda ikke sendt til Storebrand. I mellomtiden har det kommet fukt og sopp (?) på vegger og inventar til leieboer, og inneklima er uutholdelig for vedkommende som har astma og sett seg nødt til å flytte ut. Ingen hjelp å få hos Storebrand, de må vente på rapport. Det er helt hårreisende! Idag har vi forsøkt ringe hele dagen uten å få kontakt med noen, ingen har heller ringt opp igjen. Vi angrer bittert på at vi byttet til Storebrand.
Takk for at du sier i fra og vi må bare beklage. Både vi og våre avtaleparter jobber nærmest døgnet rundt i disse dager etter Hans og nå sist styrtregnet på Østlandet. Dette er ekstraordinært og selvsagt ikke slik det skal være. På innlogget side på Storebrand.no får du direktekontakt med din kundebehandler. Ta kontakt her og forklar situasjonen, så skal vi selvsagt se om vi kan hjelpe med en foreløpig løsning. Forsikringsbransjen har nær 7000 skadesaker etter Hans alene og det har derfor oppstått en knapphet på tørkeutstyr og håndtverkere som kan bistå. Utstyr er på vei inn fra resten av Europa og vi håper at dette snart er under kontroll.
Oppgjør er veldigt bra, kjøp av forsikring kunne vært bedre ,
Takk for at du likte oppgjørsprosessen vår, men synd at salgsprosessen ikke svarte tilsvarende til forventningene. Tips oss gjerne om hva vi kan gjøre for å forbedre oss.