Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De nekter kontantoppgjør selv med fullkasko. Måtte sitte i telefon flere dager for å få snakket med saksbehandleren min. Absolutt ingenting positivt jeg har opplevd med dette selskapet. Er som natt og dag i forhold til gjensidige som jeg hadde sist.
Har pensjons kapital hos dem og hadde bilforsikring, var fornøyd.
Bare hatt gode samtaler og forståelse fra kunde rådgiverne
Fikk ikke noe opplysninger om begrensninger på hvilken leiebil man kan få da jeg ble kunde. Og i dag som jeg trengte leiebil fikk jeg beskjed at det er Toyota Yaris jeg kan få. Og de kunne ikke gjøre noe med det. Måtte evn. betale mellomlegget selv...
Har brukt Storebrand før og fått utmerka behandling der.
Jeg har erfaring med at dem er flinke til å lokke kunder med gode tilbud, men veldig dårlig service! Byttet fra Gjensidige til Storebrand pga billigere i pris. Veldig dårlig på kommunikasjon, lite samarbeidsvillige Samt dårlig system for betaling. Opplevd å få purregebyrer ved Flere anledninger jeg ikke skulle hatt dette. Må da Bruke unødvendig tid å energi på å ringe gi beskjed så Etter mye om å men så klarer dem å se feilen sin. Alt i alt en veldig useriøs aktør! STYR UNNA!!
Er veldig fornøyd med kundebehandling og pris😄 God selskap og anbefales👍