Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i Nemi forsikring som Dere har overtatt prøver og ringe men ingen tar telefon . Så dårlig har prøvd flere ganger
En stigning i forsikringen fra kr 14136,- til kr 19428,- fra året 2020 til året 2021 er helt uakseptabelt.
Prisøkning uten forvarsel per år. Det er ikke anbefalt selv om man har akademiker avtale.
Fikk ikke engang tilbud på superforsikring på bilen. Da pga. At kjøretøyet er 7 1/2 år. Uvesentlig kmstand visstnok. Ellers et greit nok forsikringsselskap.
Nett basert løsning er ikke godt nok for å håndtere skade saker. Det er ikke alltid finnes riktig vei / valg å beskrive hendelse slik at man må ringe eller skrive for å forklare bedre og får råd fra konsulent. Og så det tar langt tid til å få tilbake melding fra dem. Den siste sak hos meg tok 2 måneder selv om det var enkelt sak angående skade på takboks som var skadet når jeg kjørte inn i garasjen. I tillegg fikk jeg beskjed at de skal redusere bonusen min på grunn av det. Det synes jeg er urettferdig.
Ikke mulig å komme i kontakt med saksbehandler. Ringt ikke mindre enn 4 ganger på en dag
Storebrand strakk seg langt for å få meg over fra If. Jeg hadde en betingelse om at det ikke måtte komme noe useriøst prishopp etter 1 år, men bl.a 11,85% prisøkning på en av bilene (uten at det hadde vært noe skade) synes jeg ble veldig useriøst...