Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplevde at selskapet vr billig i forbindelse med bytte fra annet selskap men at de deretter trinn for trinn priserseg oppover slik at de ikke lenger er konkunsedyktige.
Et forsikringsselskap som ikke tar ansvar og prøver å alltid gjøre alt de kan for å ikke utbetale erstatning.
Virket veldig flott når jeg ble kunde. Nå, jeg skal ut av dette selskapet. Kø på telefon. Saksbeh ringer ikke opp. Sendt x antall meldinger,de blir ikke besvart. Kundeservice er fraværende.
De er raske med oppgjør når ulykken ute og de er rimelig
Ingenting å utsette på forsikringene hos Storebrand, selv om jeg ikke har erfaring fra skadeoppgjør enda.
Unngå selskapet med alle mulige midler. Fikk en vannskade for snart 7 måndere siden. Ennå er ikke skaden utbedret. Etter de hadde revet skaden og gjort kjøkkenet klar til midlertidige bruk fikk jeg ny skade fordi de ikke hadde sikret rørene. Jeg kom hjem fra ferie og satte på oppvaskmaskinen, da var avløpsrøret av i etasjeskiller og jeg fikk vann gjennom taket og ned i etasjeskiller. På grunn av endringer i legge anvisning for parkett på porøse lydplater fra Hunton skal selskapet som skal gjøre utbedringen ha 118 000kr for å legge gulvgips på 75 m3 gulv. Da jeg spurte forsikringsselskapet om hvem som skulle betale for det ble det stilt i over 3måneder. Fikk da endelig kontakt etter utallige meldinger og flere forsøk på å få tak i noen som kunne si noe om saken på telefon. På toppen svarte de ikke på spørsmålet engang, da de svarte for første gang på 3 måneder og 20 dager, de kom bare med et forslag om kontant oppgjør. Selskapet vil ikke dekke vannskaden deres utvalgte selskap har forårsaket. Jeg må betale 118 000 for å få dem til å fullføre jobben. Sitter ikke igjen med et inntrykk av at det var vits i å forsikre seg her. Jeg pleier ikke å skrive omtaler men dette selskapet burde ikke ha rett til å drive med forsikring, håper det kan hjelpe noen til å havne i en lignende situasjon.
Vet ikke selv hvilke forsikringer de har. Ved samtale gjentar vi flere ganger at det omhandler barneforsikring - og de spør hva produktet heter. Ber om fødselsnummer - får det, men finner ikke barnet. Ber om polisenummer - får det, men finner ikke forsikringsavtalen. Sier deretter at vi har kommet feil og sender oss inn i telefonmølla igjen med tjue automatiserte trinn for ANDRE gang på fem minutter. For tredje gang finner de barnet, men sier de ikke har noe med den problemstillingen å gjøre. For sistnevnte kundekonsulent som faktisk finner barnet, driver regnskap! Et eneste stort korthus. De ansatte vet ikke hva de driver med; det kan virke som de er ansatt for å gi inntrykk av at de har noe som heter kundeservice, men de har absolutt null peiling på hva de driver med og sender oss inn i køen på nytt straks vi har «kommet feil». Feil har vi kommet, for dette er Storebrand forsikring. Advares sterkt mot dette selskapet som er fullstendig blottet for kundeservice og kunnskap om egne produkter. De eneste som vet hva de gjør i dette selskapet, er fakturautstederne! For faktura kommer punktlig hver måned. Der stopper det riktignok. Vi kommer til å finne oss nytt forsikringsselskap.