Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bruker ekstremt tid på kundeservice. Kunde behandler sier rett ut at de er overarbeidet
Beklager at vi ikke har levd opp til dine forventninger. Vi har hatt en krevende høst og ikke klart å leve opp til de standardene vi liker å holde oss innenfor. Jeg håper du har fått ryddet opp i saken din og kontakter oss om det er noe du fortsatt venter på?
Gode på kundeservice og svarer kjapt på spørsmål både på mail og telefon.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Så elendig kundeservice at jeg har aldri opplevd maken. Bilen min ble påkjørt mens den ladet i beg. mars. Jeg sendte over alt av bildebevis, vitner som så hendelsen, tid og sted (kunne hentet ut kameraovervåkning) og alt jeg antar at et forsikringsselskap trenger for å løse en ganske enkel sak. Rådgiver bad meg fikse skaden så jeg gjorde det. Deretter hørte jeg ingenting. Selv når jeg purret på saken fikk jeg ingen svar. Det tok 10 måneder før jeg fikk "saken er løst. vi har refundert egenandelen til din konto". Jeg har fortsatt ikke fått egenandelen, i dag er det over to uker siden. Det tar evigheter på telefon, i plattformen deres får man aldri svar. Det er sjeldent jeg sier det, men for et drittselskap som ikke engang klarer å gjøre jobben sin (som jo er å forsikre ting, som f.eks bilen din)
Dette høres ikke bra ut - jeg håper du kan kontakte oss via sikker melding slik at vi kan få ryddet opp i dette. Forstår godt frustrasjonen og håper vi får ryddet opp i dette.
God hjelp, enkelt å melde inn skader. God informasjon og hjelp underveis.
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Dårlig kundeservice. Blir bare henvist til skjemaer på nett.
Byttet forsikringer i 2017 og betaler i dag ca halvparten av hva jeg betalte før 2017 (27000 nok).+avtalene er mye bedre i dag en før 2017
Behandlingstiden er fullstendig uholdbar. Selv når motpartens selskap hadde ansvar, og Storebrand mottok oppgjør fra dem, så gikk det over ett år med gjentatte purringer før pengene kom på konto, og da atpåtil på feil konto. Nå har vi en reiseforsikringssak som har ligget i over en måned. Vi venter også på renter for ovennevnte sak. Jeg har simpelthen aldri vært borti liknende.