Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikkje tatt tak i reiseforsikringssak etter 2 måneder. Ingen kommunikasjon. Viss eg kjem gjennom på telefon etter 1 times venting, får ein lovnad om behandling, men ikkje meir enn det...
Dårligste og lengste saksbehandlingstiden jeg har vært borti. Får ikke svar på henvendelser og ikke kontakt med saksbehandler. Over en måneden siden jeg meldte inn. Jeg bytter forsikringsselskap.
Sendte inn forespørsel om bytte av forsikring. Fikk kjapp tilbakemelding, god og grundig gjennomgang. Prisen var bra og tilbudet ble akseptert.
Er veldig fornøyd med oppfølgningen og råd fra rådgiver. Storebrand anbefales på det sterkeste.
Dem frister kunder med bare noe pynt, innholdet er bare tull, deres takstmann gidder ikke gjøre en dritt, tilslutt skriver de en rapport som er kjempe enkelt for dem, fordi de gidder hjelpe kunder, alt de tenker på er å spare for forsikring selskapet, det er ingen å møte i Storebrand, berokrati, dårlig service, bare ring og prøv det tar evighet for å få svar, billig dritt er de spørre meg, ikke benytt dere av de tullingene, verken bank eller forsikring er bare tull,
Veldig god kundeservice og raske tilbakemeldinger på spørsmål. Kan trygt anbefale Storebrand.
Gode priser. Enkel å snakke med og besvarer spørsmål på en fin måte. Tar seg tid til kundene sine.